  • Data: 2010-05-07 22:30:26
    Temat: Re: Tamron 10-24/2.8 vs Sigma 10-20/4-5.6
    Od: Neri <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Maj, 14:58, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:

    > Cześć,
    > jestem posiadaczem Sigmy 10-20 od paru lat i jestem bardzo zadowolony:
    > do architektury, widoczków jest super. Jedynym problemem jest łapanie
    > brzydkich flar gdy słośce jest w kadrze. Dużo zdjęć można znaleźć na
    > mojej stronie (http://www.tomaszworek.com/).
    >
    > Planowałem wymienić tą Sigmę na Tamrona 10-24 ze względu na lepszy
    > zakres (wspomniane w jednym z wątków żonglowanie obiektywami) i nieco
    > lepsze wartości przysłony. Testowałem jeden egzeplarz w sklepie w
    > Krakowie (tylko jeden mieli) i już po kilku minutach wiedziałem, że
> [...]

    O! I to już coś. Bo widzisz, sporo osób tę Sigmę w rękach miało i są
    zadowolone (sama też miałam tę przyjemność). Tamron jest tańszy, ma
    większy zakres, lepsze światło, ale to kompletnie nieznany obiektyw...
    Z drugiej strony, to ma być do architektury, głównie we wnętrzach,
    więc statyw i tak będzie niezbędny. A Tamron aż tak znacznie
    jaśniejszy nie jest... Skoro mydlany, to dla mnie sprawa jasna, pora
    pokazać wątek głównemu zainteresowanemu. Dziękuję Wam za opinie i
    rady :)