  • Data: 2012-02-19 19:38:15
    Temat: Re: Taktowanie procesora
    Od: "Remek" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PL(N)umber_One " napisał:

    > Nawet starsze płyty, (moja to D865) są na stronie Intela bardzo dobrze
    > udokumentowane. Sprawdź listę dostępnych procesorów dla płyty - przy
    każdym jest
    > zazwyczaj informacja o wymaganej "minimalnej" wersji BIOSa, może tu jest
    > problem.

    Mam kilka stron dokumentacji. Wydaje się aktualna dla czasu produkcji płyty.
    Na liście procesorów nie ma rozróżnienia Northwood, czy Prescot. Mój jest
    Northwood HyperThreading 2,6 GHz/400 MHz. Na liście procesorów obsługiwanych
    przez płytę wydaje się, że jest. W dokumentacji płyty też jest wymieniony
    (bez Northwood, czy Prescot). Pentium IV 2,4 GHz/400 MHz jest rozpoznawany
    prawidłowo. Płytę kupiłem z Celeronem 3,2 GHz/533. I na nim nie wstaje.
    Zasilacz za słaby?

    Remek