  • 51. Data: 2019-05-02 10:08:13
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio pod jadący pojazd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kłócicie się o pietruszkę. Jest pojęcie "wymusić pierwszeństwo". Otóż
    > pieszy, tak jak i każdy uczestnik ruchu, ma nie wymuszać pierwszeństwa
    > kiedy go ma.

    Teraz ty pierdolisz jak potłuczony. Wymuszenie pierwszeństwa oznacz
    sytuację, kiedy ktoś, kto nie ma pierwszeństwa, "wymusza" je na tym, kto
    je ma. Na przykład przez wyjechanie z ulicy podporządkowanej.

    > Co się sprowadza do dwóch rzeczy - on ma zaczekać aż
    > kierowca go przepuści a kierowca ma obowiązek go przepuścić.

    Nie, nie tak działa wymuszenie pierwszeństwa.

    > Z czego
    > dosyć jednoznacznie wynika że jak widzisz pieszego który najwyraźniej
    > chce przejść, to musisz zwolnić a nawet zatrzymać się jak pieszy
    > bojaźliwy i na to czeka.

    Z tego wniosek, że jak będziesz jechał główną, a ktoś cię walnie z
    podporządkowanej, to według twojej, oraz Tadka spod budki z piwem
    logiki, będziesz winny, ponieważ (hahaha!) wymusiłeś pierwszeństwo!

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2019-05-02 10:43:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 May 2019 10:08:13 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Teraz ty pierdolisz jak potłuczony. Wymuszenie pierwszeństwa oznacz
    > sytuację, kiedy ktoś, kto nie ma pierwszeństwa, "wymusza" je na tym, kto
    > je ma. Na przykład przez wyjechanie z ulicy podporządkowanej.

    Powtarzasz typowy błąd gawiedzi i reporterów. Mylisz wymuszenie
    pierwszeństwa z nieudzieleniem pierwszeństwa. Wymusza ten kto je ma, nie
    udziela ten kto go nie ma. Zalecam uważną lekturę PoRD.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 53. Data: 2019-05-02 11:09:34
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 14:41:12 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > No dobra, partol widzi kogoś podejrzanego na ulicy. Dajmy na to,
    > złodzieja z fantami.

    Obywatela z plecakiem.

    > Postanawia podejść i wylegitymować. Sądzisz że ten
    > ktoś będzie właśnie wpatrzony w komórę wypatrując tam czy do niego
    > przypadkiem nie podchodzą policjanci?

    Ale moze sobie popatrzec na inne interwencje i ustalic gdzie
    sa/byli/ida ...

    J.

  • 54. Data: 2019-05-02 11:10:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > je ma. Na przykład przez wyjechanie z ulicy podporządkowanej.

    Powtarzasz typowy błąd gawiedzi i reporterów. Mylisz wymuszenie
    pierwszeństwa z nieudzieleniem pierwszeństwa. Wymusza *tylko* ten kto je
    ma, nie udziela *tylko* ten kto go nie ma. Zalecam uważną lekturę PoRD.

  • 55. Data: 2019-05-02 11:13:55
    Od: "TadeuszM" <t...@f...pl>

> [...]
    > podporządkowanej, to według Tadka spod budki z piwem logiki, będziesz
    > winny, ponieważ (hahaha!) wymusiłeś pierwszeństwo!

    Liwiusz,
    Tadek nic nie pisał o pierwszeństwie.

    Pod którą budką z piwem spotkałeś Tadka ?
    `

  • 56. Data: 2019-05-02 11:46:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Powtarzasz typowy błąd gawiedzi i reporterów. Mylisz wymuszenie
    > pierwszeństwa z nieudzieleniem pierwszeństwa. Wymusza *tylko* ten kto je
    > ma, nie udziela *tylko* ten kto go nie ma. Zalecam uważną lekturę PoRD.

    Dawaj cytat, albo zamilknij.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2019-05-02 11:47:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-02 o 11:13, TadeuszM pisze:
    > wiadomości news:qae8hg$25b$1@news.icm.edu.pl...

    > Liwiusz,
    > Tadek nic nie pisał  o pierwszeństwie.

    Pisał o pierwszeństwie pieszego, a właściwie jego braku, pomimo że
    wynika z przepisów.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2019-05-02 12:14:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Aż przejrzałem swoje posty w wątku i nie znalazłem. Weź pokaż :) A poza
    > tym nie sprzeczajmy się o słowa. Wyjaśniam że chodzi mi o taką
    > procedurę:

    "IMO wszystkie nagrania interwencji z kamer
    policyjnych powinny być powieszone na serwerze do wglądu publicznego."

    > 1.Patrol podejmuje decyzję o inerwencji czyli podchodzi do człowieka.
    > 2. Włącza nagrywanie.
    > 3 Kończy interwencję czyli odchodzi - człowiek ma być żywy i zdrowy
    > chyba że sam zaczął strzelać.
    > 4. Wyłącza kamerę.
    > Wytłumacz mi jak krowie na rowie czemu taka interwencja nie może być
    > dostępna on-line? Albo z 5-minutowym shiftem? Albo godzinnym czy
    > 1-dniowym?

    Już pisałem, bo nie każda interwencja to pijaczek, jest coś takiego jak
    przestępczośc zorganizowana. Dwa - często są tam ofiary, pewnie sobie
    nie życzą upowszechniania wizerunki i na przykład ogłaszania wszem i
    wobec, że ktos został zgwałcony. Trzy - to że się na przykład nachlasz i
    leżysz zarzygany, to nie jest powód żeby od razu robić z ciebie gwiazdę
    jutuba.

    > Co to niby ma być ta "informacja publiczna"?

    > Takie upolitycznienie policji skutkuje stronniczością w stosunku do
    > przestępstw związanych z partią. To niewielki odsetek. W całej
    > pozostałej reszcie stosuje się zwykłe miary, więc nie tragizuj. Każda
    > policja łapie złodziei, nawet te z dyktatur.

    Ponieważ widzisz, jak jest. to rozważania są delej teoretyczne. Jak
    trójpodział władzy, widocznie tak ludziom dobrze.

    Shrek

  • 59. Data: 2019-05-02 12:39:37
    Temat: Re: Taksówkarz. pieszy poczekałby 10 sekund.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2019 o 09:45, TadeuszM pisze:

    > Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    >
    > 2) na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    > odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem;

    Ty jestes głupszy niż chcesz uchodzić? A jak będzie coś z prawej jechało
    to się wyjebiesz i będziesz twierdził, że prawo ci nie pozwoliło ustąpić
    pierwszeństwa?

    Jednak komuna poczyniała straszne spustoszenie (żeby nie powiedzieć
    spierdolenie) w umysłach.

    Shrek

  • 60. Data: 2019-05-02 12:44:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2019 o 09:28, TadeuszM pisze:

    > Tak naprawdę to pieszy ma obowiązek nie włazić bezpośrednio pod jadący
    > pojazd, dotyczy to także przejscia dla pieszych.

    I jak będziesz tak kombinował, to potem będziesz ryczał jeak ten kretyn
    przed sądem (tak naprawdę prawo zabrania pedalarzom wjeżdzania na
    czerownym świetle i powodowania kolizji) - widzisz analogię? Ona ma nie
    wchodzić, ty masz mu ustąpić pierwszeństwa. To co on zrobi niewiele cię
    powinno obchodzić. Jak się tak będziesz tłumaczył, to tylko się
    pogrążysz. A czemu miałbyś się nie tłuaczyc, skoro jesteś przekonany, że
    masz rację?

    Shrek