  • 81. Data: 2019-05-02 20:34:48
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-30 10:19, Shrek wrote:

    > Jeszcze nie.
    >
    > BTW - ostatnio policjanci przejechali w podobnym stylu motocyklistę
    > nieoznakowanym radiowozem, ze skutkiem skutecznym. Cieawe czy im się
    > tradycyjnie monitoring zepsuje. W wideorejsetratorze ciężko zwalić na
    > rozładowaną baterię, więc tym razem chyba się nie uda zepsuć nagrania,
    > choć kto wie....

    Brak powszechnego dostępu do broni

  • 82. Data: 2019-05-02 20:37:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2019 o 20:34, kk pisze:

    > Brak powszechnego dostępu do broni

    Sugerujesz, że obywatele powinni strzelać się z policją, czy strzelać do
    motocyklistów?

    Shrek

  • 83. Data: 2019-05-02 20:43:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-01 18:18, Jacek Maciejewski wrote:

    > Ja tam się domyślam że na ulicy to oni nie mają i nie mogą mieć tajemnic
    > operacyjnych.

    Nie bardzo. Różni bohatery nagrania mają różne prawa.

  • 84. Data: 2019-05-02 20:44:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-01 21:34, Jacek Maciejewski wrote:

    > Czepiasz się. Raczej tak nie mówiłem. Oczekiwałbym zamiast bezustannego
    > oponowania jakichś konstruktywnych propozycji. Jak sobie wyobrażasz
    > skuteczną kontrolę poczynania szeregowych krawężników w celu
    > wyeliminowania nieuzasadnionych pobić, nierzadko ze śmiertelnym
    > skutkiem?

    Zlikwidować tę bandę

  • 85. Data: 2019-05-02 20:46:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-02 09:34, Jacek Maciejewski wrote:

    > Aż przejrzałem swoje posty w wątku i nie znalazłem. Weź pokaż :) A poza
    > tym nie sprzeczajmy się o słowa. Wyjaśniam że chodzi mi o taką
    > procedurę:
    > 1.Patrol podejmuje decyzję o inerwencji czyli podchodzi do człowieka.
    > 2. Włącza nagrywanie.
    > 3 Kończy interwencję czyli odchodzi - człowiek ma być żywy i zdrowy
    > chyba że sam zaczął strzelać.
    > 4. Wyłącza kamerę.
    > Wytłumacz mi jak krowie na rowie czemu taka interwencja nie może być
    > dostępna on-line? Albo z 5-minutowym shiftem? Albo godzinnym czy
> [...]

    Ten człowiek ma zapewne prawo do prywatności oraz ochrony wizerunku.

  • 86. Data: 2019-05-02 21:08:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 May 2019 20:37:17 +0200, Shrek napisał(a):

    > Sugerujesz, że obywatele powinni strzelać się z policją, czy strzelać do
    > motocyklistów?

    Jakoś tak się dzieje że czym krótsza ksywa tym głupszy gość, nie
    zauważyłeś? Ciekawe skąd się to bierze.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 87. Data: 2019-05-02 21:10:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakoś tak się dzieje że czym krótsza ksywa tym głupszy gość, nie
    > zauważyłeś? Ciekawe skąd się to bierze.

    To rozumiem, czemu ty masz takie długie nazwisko;)

    Shreeeeeeek

  • 88. Data: 2019-05-02 21:55:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-02 09:51, Jacek Maciejewski wrote:

    > Widzę że nigdy nie zostałeś pobity przez glinę. Nie przyszło ci do głowy
    > że nikt nie zgłasza pretensji bo nie ma cienia dowodu? A w sądzie
    > zeznanie dwóch gliniarzy przeciwko jednemu podejrzanemu przegrywa.

    Coś 16 świadków na jednego policjanta.

    > Popytaj znajomych, zrób ankietę. Ja tam bym sobie życzył.

    A o Ciebie chodzi czy przypadkowego ludzika?

    > Po co? Nagrania z kamer powinny leżeć ustawowy okres czasu, powiedzmy
    > miesiąc. Kto został poszkodowany, mógłby się poskarżyć i miałby szansę
    > otrzymac zadośćuczynienie.

    Ale, że ten nieżywy miałby się poskarżyć? To raczej tak samo może wnieść
    o zabezpieczenie materiału.

    > A nadgorliwy gliniarz czy gliniarz-sadysta
    > przestał by być gliniarzem i odtąd bił by tylko żonę. A zamazywaniem
    > starych nagrań może zająć się komputer.

    AI :-)

  • 89. Data: 2019-05-02 21:58:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-02 12:57, Jacek Maciejewski wrote:

    > No, faktycznie, powiedziałem. I nie wycofuję się z tego tylko uściślam
    > kolejny raz. Tam gdzie policja ma powody może nie upubliczniać tylko
    > przechowywać do ew. wglądu prokuratury czy sądu. Np. przesłuchania
    > delikwentów na komendzie czy posterunku. Ale nie dotyczy to typowych
    > ulicznych czy domowych interwencji o co mi głównie chodzi w tym wątku.
    > Włącznie z kontrolami drogówki. W tych przypadkach chyba nie ma tajemnic
    > operacyjnych, nie?

    Kusi mnie by taki materiał z mojego zdarzenia sprawdzić. Tylko nie chce
    mi się chodzić po komisariatach. Może by ktoś chciał to zrobić?

  • 90. Data: 2019-05-02 22:07:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-02 13:47, Jacek Maciejewski wrote:

    > Niby dlaczego?

    Bijesz pianę. Te materiały są dostępone na żądanie strony.

    > I tak wszystkim wiadomo i bez reklamy :)

    Na całym globie?

    > Możesz nie wychodzić na ulicę :)

    A jak akurat interwencja w domu to w domu nie siedzieć?