  • Data: 2012-02-08 07:55:53
    Temat: Re: Takie tam o pikselach
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-08 08:35, Andrzej Lawa pisze:

    > A pisałeś o jakiejś strasznie profesjonalnej ręcznej obróbce, której
    > automat miał nie podołać ;->

    No, cała obróbka to dziesięć sekund. Skróciłem proces do ''resajz'', bo
    pisałem o tym już tyle razy, że nie chce mi się powtarzać.

    > No tak, skoro chodzisz w plener z pecetem przyczepionym do aparatu... ;->

    Ale śmieszne!

    > W paru miejscach mam dylemat, gdzie jest mniejszy szum, a gdzie ten
    > mniejszy szum to utrata szczegółów.

    Zatem nie jesteś targetem tego wątku.

    > Tej samej generacji co twoja 12Mpix?

    Dobierz jakąś parę tej samej generacji skoro tak Ci zależy na tym, żeby
    koniecznie dowieść, że nie mam racji.

    > Pamiętaj - im więcej pixeli na matrycy tej samej wielkości, tym mniej
    > energii pada na każdy z nich, a choć postęp technologiczny jest w stanie
    > nadgonić ten ubytek pierwotnego sygnału, to nadganianie jest coraz
    > trudniejsze.

    Nie będę się powtarzał po raz dziesiąty...

    --
    pozdrawia Adam
    /panowie, szybciutko z tą trumną bo tam spadek czeka.../