    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Taki sobie diwajs
    Date: Sun, 12 Jun 2016 11:37:40 +0200

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:njj5ca$7qf$1@node1.news.atman.pl...
    > Czołem. Czy istnieje taki diwajs, że wkładam weń dysk 2.5" a całość
    > wpycham w kieszeń 3.5", np. taką ?
    >
    > http://www.x-kom.pl/p/281944-obudowa-dysku-35-icy-bo
    x-kieszen-wewnetrzna-525-na-dysk-sata-35-czarna.html

    Drogie (choć koszmarnie, to może nie...). Pierwsze takie "cuś" kupowałem,
    hmm... jakieś 20 lat temu, jak dyski 425 MB były duże... Choć wtedy też
    tanio nie kupiłem, ale, nie ja płaciłem, nie dla mnie było.
    Zestawisz dysk 3.5 w zatokę 5.25, zestawisz dysk 2.5 w zatokę 3.5, tak więc,
    zestawisz dysk 2.5 w zatokę 5.25 (nawet dwa się zmieszczą).

    > Na pierwszy rzut oka interfejs + zasilanie ustawione są identycznie w obu
    > rozmiarach dysku.

    Stosowna przelotka też do drogich nie należy. SATA/SAS raczej sa niezmienne
    niezależnie od rozmiaru, inne porty i zasilania są już zmienne. Dysk SATA
    wsadzisz w SAS i odpali, SAS nie wsadzisz (podobno) w SATA.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking