  • Data: 2014-08-21 21:30:59
    Temat: Re: Taka sytuacja (pieszy + samochód)
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Aug 2014 11:30:08 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > To nawet nie o takie drastyczne sytuacje chodzi. W Łodzi jest ulica Piotrkowska. Na
    długości kilku kilometrów jest zamknięta dla ruchu samochodów, deptak znaczy się
    zrobiony. Prawie wszystkie skrzyżowania regulowane. Ale są i takie bez świateł. Te
    ludzkie głupie kurwy lansujące się po Piotrkowskiej mają w dupie skrzyżowania bez
    świateł. W czasie remontu obok mnie były wyłączone światła. Bo po chuj mają się
    świecić jak ruchu poprzecznego nie ma. Bydło lazło bez obejrzenia się. I jeszcze
    pretensje bo oni na prawie są jak włażą pod samochody. Jeszcze jak by bydło stadami
    chodziła. Przepuszczasz stado i jest 30 sekund czasu zanim następne się zbierze. Ale
    bydło gęsiego jedno za drugim lezie. I się stoi jak kurwa na deszczu, przepala
    bezproduktywnie drogie paliwo bo państwo ze wsi się lansuje.

    Nie jedź nigdzie za naszą zachodnią granicę. Tam to się dopiero państwo ze
    wsi lansuje!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek