  • 41. Data: 2009-06-25 06:50:29
    Temat: OT Re: Taka mala zagadka
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > nie nie. ja nie umiem. ja umiem tylko html. a to za mało. a że mi się
    > nie chce... ja już z filantropią kończę powoli :)

    Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 42. Data: 2009-06-25 06:51:18
    Temat: Re: OT Re: Taka mala zagadka
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    > Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

    grr

    --
    gildor
    9'99

  • 43. Data: 2009-06-25 09:47:25
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ufff, dobrze ze mam jajeczka a nie jaja

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 44. Data: 2009-06-25 12:29:27
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > Panowie przed 40stką tak już mają. Znam to uczucie :-)

    iii tam, po 40-tce jest jeszcze fajniej: zdziecinnienie, coraz drozsze
    zabawki, smuga cienia, itepe... ;-)

    a po 80-tce to juz w ogole szajba!

    http://tinyurl.com/l84oa3

    --

    pozdr
    pj

  • 45. Data: 2009-06-29 10:28:44
    Temat: Re: Taka mala zagadka
    Od: Arex <a...@g...com>

    On 23 Cze, 21:41, Arni <a...@N...spam> wrote:
    > Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede
    > podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

    Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym
    wahaczem :-)
    Z Wawy chlopak z tego co pamietam.

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 46. Data: 2009-06-29 20:34:05
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Arex" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

    Nie plastikiem tylko Banditem 600 z 3 razy naprawianym tylnym

    Maciek co miał zacisk chamulcowy na poloplast do lagi przylepiony?;

    Pozdr.
    Tomek

  • 47. Data: 2009-07-01 06:14:34
    Temat: Re: [OT] Taka mala zagadka
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Magic napisał(a):

    > Słyszę chrzęst styropianu :)

    Sluch cie nie myli ;)

  • 48. Data: 2009-07-01 06:15:26
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kosiek napisał(a):

    > hyhy, ja wiem, ja wiem, pierwsze Zapkołajki na których byłem, w ogóle
    > moja pierwsza impreza preclowa, czyli grudzień 1999 :)

    No. I cala poprzednia noc rzezbilem do Sikorki szybe z Legolandu.
    Prawda, ze urocza? ;)