  • 21. Data: 2009-06-23 20:10:11
    Temat: Re: [OT] Taka mala zagadka
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Arni pisze:

    > byłes u Różanskiego ? Byles... tylko siedziales chyba przy niewlasciwym
    > stoliku, bys gupot nie gadał :)

    Enuncjacje w rzeczy samej były.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 22. Data: 2009-06-23 20:11:50
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    > siema.
    >
    > Wiec odkopalem
    >
    > http://tinyurl.com/kpl5g3
    >
    > Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
    > Ale, kto jest na zdjeciu? :)
    >

    > Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

    A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

  • 23. Data: 2009-06-23 20:29:00
    Temat: Re: Taka mala zagadka
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    > A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

    cze dzieciaczki

    Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.
    Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

    Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

    pozdrovki
    fiodor

  • 24. Data: 2009-06-23 20:40:38
    Od: Arni <a...@N...spam>

    fiodor pisze:

    > cze dzieciaczki

    łomatko!! :)

    > Byłem na tej imprezie, ale to nie ja.

    takim smiesznym, pomarańczowym? :)

    > Wtedy jeszcze nie wyglądałem tak jak dzisiaj.

    a jak dzisiaj wyglądasz?

    > Oprócz widocznych atrakcji na fotce sporo się wtedy działo :)

    a do paru rzeczy nie doszło :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 25. Data: 2009-06-23 20:41:42
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacek Różański pisze:
    > A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

    Maciek, nazwisko mam na koncu jezyka ale publicznie i tak nie bede
    podawał bo po co? Plastikiem jezdził, suzuki jakims

  • 26. Data: 2009-06-23 20:42:47
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek Różański napisał(a):

    > A kim jest ten pocieszny grubcio z prawej?

    Maciek Sznyk(Sztyk?). Ten, co zlamal wahacz w Bandziorze. :)
    Ja mam tylko problem z jego tete a tete - tym w czapeczce, bo przeciez z
    Karolina nie ma problemu. Reszte tez mam wymieniac? :)

  • 27. Data: 2009-06-23 21:31:34
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr May napisał(a):
    > Grzegorz Rogala pisze:
    > [...]
    > na wspomnienia Ci sie zebralo ?

    :D
    > a to pamietasz?
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

    Uojacie... :)
    To chyba bylo przy okazji rozwarcia sezonu w wawce.
    A to zdjecie:
    http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/imagepages/i
    mage14.html
    to powinno miec podpis "Bedek rankiem" ;)

  • 28. Data: 2009-06-23 22:14:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    zbigi pisze:
    [cut, bo nieistotne]

    Zbigi, dla Ciebie specjalnie:

    http://tinyurl.com/l8ejcs :D

    Kiedy to bylo :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 29. Data: 2009-06-23 22:56:32
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzegorz Rogala" <a...@g...pl> wrote
    > Zbigi, dla Ciebie specjalnie:
    >
    > http://tinyurl.com/l8ejcs :D
    >
    > Kiedy to bylo :)

    Ło zesz kufra, ales t-rexa wyciagnal :-)
    Ludzie tyle nie zyja!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 30. Data: 2009-06-23 23:10:45
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    > zbigi pisze:
    > [cut, bo nieistotne]
    >
    > Zbigi, dla Ciebie specjalnie:
    >
    > http://tinyurl.com/l8ejcs :D
    >
    > Kiedy to bylo :)

    hyhy, ja wiem, ja wiem, pierwsze Zapkołajki na których byłem, w ogóle
    moja pierwsza impreza preclowa, czyli grudzień 1999 :)

    --
    Kosiek