  • 51. Data: 2021-11-09 09:32:43
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co przeszkadza ułożyć druty trolejbusowe z W-wy do np. Berlina?
    W mieście trolejbusy kolidowały z trakcją tramwajową (np. skrzyżowanie Kruczej z Al.
    Jerozolimskimi), ale poza miastem?
    Jedziesz na prądzie (powiedzmy TIR-y), zjeżdżasz na aku lub spaliniaku.

    Z przewidywaniem faktycznie kto by pomyślał, że Białystok w 2022 będzie Biało-ruski
    ;-)

    -----
    > W przewidywaniu to człowiek ogólnie słaby jest.
    > Równie dobrze za chwile w użyciu może być źródło energii ale kieszonkowe i wydajne
    czy zupełnie inny sposób przemieszczania się.

  • 52. Data: 2021-11-09 11:56:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mogę ładować pod domem z taryfy nocnej. Wychodzi 6-7.5 grosza za km.
    > Na LPG w Alfie wychodzi obecnie już ponad 30 groszy za km. Na benzynie
    > - 50-60 groszy za km.

    Zapomniałeś dodać kosztu nowego samochodu:)

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-11-09 11:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 09:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co przeszkadza ułożyć druty trolejbusowe z W-wy do np. Berlina?
    > W mieście trolejbusy kolidowały z trakcją tramwajową (np. skrzyżowanie
    > Kruczej z Al. Jerozolimskimi), ale poza miastem?

    To nie jest taki duży problem inżynierski.

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-11-09 14:32:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 09:04, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Mogę ładować pod domem z taryfy nocnej.

    Chwalisz się czy żalisz?

    Czytałeś wątek?

  • 55. Data: 2021-11-09 14:43:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 00:11, J.F. pisze:

    >I tu jest sedno sprawy. Papier wszystko przyjmie.

    Papier wszystko przyjmie, ale np wiadomo, ze przez polowe czasu jest
    noc i PV nie dziala.

    I teraz czy podawane przez Ciebie 10% to z uwzgledniem tego, ze jest
    noc, czy wcale nie.

    Innymi slowy - jak mam 1kW solarow, to zakladamy, ze powinny na dobe
    wyprodukowac 24kWh, czy tylko 12kWh, a moze tylko 6kWh - bo kat
    padania zmiejszy produkcje.

    I jak sie okaze, ze wyprodukowaly 3kWh, to to jest 50%, 25% czy 12%
    :-)

    >Przez moją drukarnię ;-) przechodzą co tydzień ulotki pewnej firmy
    >(Sunfee czy jakoś tak) Drukują tego na potęgę a co wypisują za
    >bzdury...

    >Potrafią straszyć że już za tydzień zmieniają się przepisy, że
    >ostatnia transza... że pomogą uzyskać w końcu przelew dofinansowania
    >blblblblbeee

    Doplaty sie kiedy urwa ...

    >Oni nie są instytucją charytatywną potrafią liczyć.
    >Nie stawiają swojej farmy tylko szukają jelenia i obiecują mu szybki
    >zwrot i whooj PRUNDU.

    Gdzies chyba widzialem oferte, ze klient daje miejsce, a firma stawia
    solary na swoj koszt.
    A klient im placi za prad - mniej, niz wczesniej elektrowni.

    J.

  • 56. Data: 2021-11-09 15:06:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Tuesday, November 9, 2021, 2:32:47 PM, you wrote:

    > Chwalisz się czy żalisz?

    Zapytałeś - udzieliłem odpowiedzi. Nie pasuje? Uprawiasz cherry
    picking, drogi chłopcze.

    > Czytałeś wątek?

    Czytałeś własne pytanie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2021-11-09 15:14:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 14:43, J.F. pisze:

    > Innymi slowy - jak mam 1kW solarow, to zakladamy, ze powinny na dobe
    > wyprodukowac 24kWh, czy tylko 12kWh, a moze tylko 6kWh - bo kat padania
    > zmiejszy produkcje.

    Zmartwię cię - troszkę ponad 2kWh:P

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2021-11-09 16:27:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-11-09 07:02, Cavallino wrote:

    > Ano
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,27781154,afera-spalin
    owa-duh-mercedes-stosuje-urzadzenia-falszujace.html#
    s=BoxOpImg4
    Kiedyś czytałem jakiś mini-raport jakiegoś pisemka (gdzie zdaje się
    chodziło o udowodnienie tezy ,,dizel nie nadaje się do miasta") to im
    komputer w jakimś mercu po prostu zatrzymywał wskazanie spalania na
    jakiejś wartości maksymalnej. Jeździli po mieście po kilka kilometrów.

  • 59. Data: 2021-11-09 19:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zmartwię cię - troszkę ponad 2kWh:P

    Ale to dana przecietna rzeczywista - i do ilu to odniesc - do 24, 12
    czy 6 kWh ?

    J.

  • 60. Data: 2021-11-09 19:52:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2021 19:29:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale to dana przecietna rzeczywista - i do ilu to odniesc - do 24, 12
    > czy 6 kWh ?

    A wiesz sam o co właściwie pytasz ?
    --
    Jacek