  • 31. Data: 2021-11-08 19:45:54
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 14:01, J.F. pisze:
    > No ale o co chodzi - tak jest.

    Wszystko zostawia ślad węglowy.

    Taka propaganda na poziomie nazewnictwa to BEZCZELNOŚĆ

  • 32. Data: 2021-11-08 19:48:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-06-listopada-2021 o 21:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Ślad już powstał, złomowanie wprowadzi dodatkowy. Lepiej korzystać
    > póki ślad z eksploatacji jest niższy niż dla spalinowych.

    A nie lepiej jeździć istniejącym sprawnym spaliniakiem i nie produkować
    elektryków?

    I co? Runął nagle świat? ;-)

  • 33. Data: 2021-11-08 19:57:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.11.2021 o 19:48, _Master_ pisze:

    > A nie lepiej jeździć istniejącym sprawnym spaliniakiem i nie produkować
    > elektryków?

    Ile lat mamy jeździć tym starym samochodem?

  • 34. Data: 2021-11-08 20:05:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 19:57, ii pisze:
    > Ile lat mamy jeździć tym starym samochodem?

    Kiedyś jeździłem 10-cio letnimi.
    Teraz 15-letnimi.
    I KURWA żyję bo to JA dbam o środowisko ;-)

    Nie To nie z miłości do starych aut (chociaż się nasila)

    Ja po prostu umiem liczyć

  • 35. Data: 2021-11-08 20:08:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 01:23, ii pisze:
    > Moje Twizy jest lepsze: nie śmierdzi, nie pierdzi.

    Ale go kupiłeś i powiększyłeś w ten sposób ŚLAD WĘGLOWY

    Ty FASZYSTO ;-)

  • 36. Data: 2021-11-08 20:11:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 07:46, Cavallino pisze:

    > https://elektrowoz.pl/oze/naukowiec-volvo-sie-myli-j
    uz-raz-to-udowadnialem-elektryk-bilansuje-sie-po-25-
    tys-km-w-polsce-1-3-lata/

    Taki z zasięgiem 500 km postojem pod blokiem i ładowaniem na mieście?

    Ubaw po pachy ;-)

  • 37. Data: 2021-11-08 20:14:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 11:35, J.F. pisze:
    > A swoja droga - wiemy juz czy wiatraki i PV produkuja wiecej energii,
    > niz potrzeba do ich produkcji ?

    Podobno w Niemczech te źródła osiągają tylko 10% przewidywanej mocy.

    Interes to jest ale dla ich producentów.

    Żałość.pl

  • 38. Data: 2021-11-08 20:17:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 18:23, JDX pisze:
    > Ewentualnie LGBT.

    Chcesz uciskać nowoczesnych europejczyków?

    Ty FASZYSTO ;-)

  • 39. Data: 2021-11-08 20:18:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Wszystko zostawia ślad węglowy.
    >Taka propaganda na poziomie nazewnictwa to BEZCZELNOŚĆ

    No ale o co chodzi?

    Norwegia ma caly prad z wody,
    Francja wiekszosc z atomu,
    a nasze elektryki sa na wegiel :-(

    J.

  • 40. Data: 2021-11-08 20:25:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 19:57, ii pisze:

    > Ile lat mamy jeździć tym starym samochodem?

    Dopóki będzie się opłacało go utrzymywać w sprawności. Zresztą - jak
    kupisz nowy, to stary nie zginie. Być może zastąpi jeszcze większego
    grata ale raczej po prostu liczba samochodów się zwiększy. Praktyka
    pokazuje że gdzieś będzie eksplatowany aż po prostu przestanie jeździć.

    --
    Shrek