  • Data: 2021-11-18 09:17:34
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 00:23:29 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zapomniałeś że statystyczny polak jednak pracuje,do pracy jeździ
    > swoim autem i dzięki temu nie stoi ono pod domem.
    > Cała reszta to twoja gówniarska próba udawania że takiej głupoty
    > nie napisałeś i że co innego jest ważne.
    >
    > ps. mój samochód ma 5 kół z czego jedno w bagażniku specjalisto
    > od truizmów.

    Co ty właściwie chcesz wykazać poza tym że jestem durniem? Napisałem że
    przeciętny samochód osobowy stoi 97% czasu swojego istnienia w
    odpowiedzi Shrekowi na tezę "samochód jest po to żeby nim jeżdzić a nie
    stać pod domem w dzien:P"
    Przecież jest oczywiste że miał na myśli "stanie w ogóle" a nie "stanie
    pod domem". A dla meritum wątku jest wszystko jedno gdzie samochód
    stoi, pod domem, pod pracą czy pod kościołem.
    A ty toczysz boje ze mną, wskazując że samochód stoi w różnych miejscach
    oprócz domu, np. pod pracą. No i oczywiście, masz pełną rację, dokładnie
    tak jest :)
    --
    Jacek
    I hate haters.