  • Data: 2021-11-10 11:15:53
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2021 o 11:07, J.F. pisze:

    > Masz na mysli moc ze Slonca?

    Tak - stała słoneczna to coś ponad 1,3kW/m2 ale na granicy atmosfery. Te
    testowe 1kW/m2 to tylko gdzieniegdzie osiągane i to w południe
    (astronomiczne). No i pewną wadą jest to, że na pustyni na ogół nikt nie
    mieszka - BTW - dubaj to skąd ma energię? Bo jak oni nie mają ze słońca,
    to wiadomo że to ściema - mają kasę, słońce i co za darmo nie biorą?;)

    > Producent nie musi robic panelu na Polske, wiec jak gdzies taka moc pada,
    > to jest to dobry parametr.

    Może i dobry - tyle że nie wiem czy to potem dobrze materkingowo, że
    masz 1 kW, czy źle jak się klient zorientuje że 1kW to średnio 100W -
    taki chłyt;)

    > Mozna doswietlic lusterkiem :-)

    To może po prostu oświetlać domek cioci jadzi skomplikowanym systemem
    luster. Co prawda nie działa wtedy kiedy potrzeba, ale panele też nie:P

    --
    Shrek