  • Data: 2021-11-10 12:02:03
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2021 o 11:48, J.F. pisze:

    > Poza południem gorzej ? Nawet, jak panele przekrecic?

    No gorzej. Więcej atmosfery do przebycia chociażby.

    > To zaleta - pełno miejsca na panele :-)

    Tylko trzeba to dalej przesłać. Na tysiące kilometrów na ogół;)

    > Zapewne maja z ropy lub gazu. Ale to zaszlosci historyczne.

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_bin_Rashid_Al
    _Maktoum_Solar_Park

    Jeden gigawat z hakiem - niby nieźle ale to raptem dwa przestarzałe
    bloki polskiej elektrowni na węgiel;)

    > A popatrz na ta ciekawoste - Dubai Lamp
    > https://www.youtube.com/watch?v=klaJqofCsu4

    TLDR? pobieżnie to domyślam się że na cosinus fi rżną?

    > Rozbieznosc i tak jest duza, ze klient powinien sie orientowac, ze to
    > nie to samo.

    Klient się powinien orientować? Przecież ich telemarketerzy łowią:P

    > Do oswietlania wystarczą okna. A tu chodzi o cieplą wode, zimne
    > powietrze, czy ładowanie samochodu.

    No tylko jak ciocia jadzia ma prace to właśnie wtedy jej i jej samochodu
    nie ma wtedy kiedy działa:p Jak nie ma pracy to albo nie ma kasy, albo
    ją umie liczyć:P

    > P.S. widzialem wlasnie jakies nowe mieszkanie ... ciemno w pokojach.
    > Okna za male. W zasadzie to duzo za małe, jak patrze na swoje.
    > Ktos przyżydził na kosztach ?
    >
    > Ale ... ciakawe - czy wydatek na oswietlenie latem mniejszy niz
    > oszczednosci na ogrzewaniu zimą?

    A chuj to dewelopera obchodzi. Ważne że pustak tanszy niż okno.

    --
    Shrek