    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak wyprzedza idiota
    Date: Thu, 08 Sep 2011 21:04:03 +0200

    W dniu 2011-09-08 20:50, AZ pisze:

    > Nie doczytales do konca? Pytanie bylo powiazane z tym co ponizej...

    Doczytałem - tam było tylko o Twoich dywagacjach o mojej wyobraźni.
    Średnio użyteczne w zakresie problemów poruszanych w wątku.

    > To dlaczego wmawiasz mi, ze dziele?

    Przecież to robisz systematycznie - mam Ci zacytować Twoją wypowiedź
    na "dzień dobry"?
    <cite>
    Musi, ze to byl motocyklista w samochodzie. Kierowcy samochodow tak nie
    jezdza.
    </cite>

    My o idiotach, a Ty oczywiście wyskakujesz z motocyklistami.
    Z Bartusiem sobie TWA załóżcie.

    > No bo jezdza szybciej to jest fakt a jak juz mowilem z faktami sie nie
    > dyskutuje.

    No popatrz - jak piszę o Twoich rewelacjach to najpierw jest to
    moja wyobraźnia, a po chwili już się okazuje, że to fakty.

    > O swiatelku i motocykliscie nie pisalem nic, o nic obowiazku
    > jazdy na swiatlach nie obwinialem.

    Nieprawda.

    > Jedynie stwierdzilem, ze liczba
    > wypadkow z udzialem motocykli wzrosla.

    Czego nie udało Ci się udowodnić.

    > Wiec skoncz ta swoja demagogie.

    To nie jest demagogia. Czemu się nie odniosłeś do materiałów
    statystycznych, które Ci przedstawiłem do analizy?