  • 1. Data: 2009-09-07 19:09:36
    Temat: Tak tak fon - o co chozi?
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Na karcie przeszlo 170 zl. Polaczenia wychodzace wazne do 22-12-2009. Umowa
    mi sie skonczyla 02-08-2009 a dzis dostaje sms:
    "Tak tak: Twoje konto zostanie wylaczone za 3 dni. Uzupelnij konto za min.
    25 zl, a zachowasz numer telefonu i niewykorzystana kwote"
    Co to za zagrywki?

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 2. Data: 2009-09-07 19:29:46
    Temat: Re: Tak tak fon - o co chozi?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MIX-NET pisze:
> [...]
    > "Tak tak: Twoje konto zostanie wylaczone za 3 dni. Uzupelnij konto za min.
    > 25 zl, a zachowasz numer telefonu i niewykorzystana kwote"

    Pewnie jakiś błąd z tym SMSem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-07 19:38:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MIX-NET pisze:
> [...]
    > "Tak tak: Twoje konto zostanie wylaczone za 3 dni. Uzupelnij konto za min.
    > 25 zl, a zachowasz numer telefonu i niewykorzystana kwote"

    A nie jest tak ze masz umowe na czas nieokreslony i domaga sie
    dokarmienia wedle taryfy po umowie ?

  • 4. Data: 2009-09-07 20:03:56
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A nie jest tak ze masz umowe na czas nieokreslony i domaga sie
    > dokarmienia wedle taryfy po umowie ?

    A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 5. Data: 2009-09-07 20:19:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    perszing pisze:

    > A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

    A nie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-09-07 21:16:34
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

    Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

  • 7. Data: 2009-09-08 03:42:39
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

    Konsultant twierdzi, ze taki sms nie zostal zarejstrowany przez ich system
    (a jest od nich na bank) i ze nie ma takiej opcji, zeby mi wylaczyli numer.
    Ciekawe.....

    MIX-NET

  • 8. Data: 2009-09-08 06:28:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MIX-NET pisze:
> [...]
    > (a jest od nich na bank) i ze nie ma takiej opcji, zeby mi wylaczyli numer.

    Pewnie kolega Ci kawał zrobił :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-09-08 12:30:39
    Od: "MIX-NET" <m...@g...pl>

    > Pewnie kolega Ci kawał zrobił :)

    Jasne. Z numeru 9898 :)

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 10. Data: 2009-09-08 13:18:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MIX-NET pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jasne. Z numeru 9898 :)

    Generalnie jak się trochę pogoogla, to można znaleźć sposób na
    dzwonienie albo smsowanie z dowolną identyfikacją.

    --
    Liwiusz