  • 1. Data: 2009-09-07 07:36:35
    Temat: Era G1 - telefon z google
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Mam pytanie czy na G1 można wyłaczyć całkowicie łacznośc z internetem
    chciałbym korzystac tylko na tym telefonie z internetu przez WiFI

    ponoc ten telefon ciagle pobiera jakies aktualizacje,
    co zmusza mnie do wykupienia transferu danych dodatkowego, a chcialbym
    tego uniknać, wszędzie gdzie przebywam na codzień jest wifi

  • 2. Data: 2009-09-07 08:03:27
    Temat: Re: Era G1 - telefon z google
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:
    > Mam pytanie czy na G1 można wyłaczyć całkowicie łacznośc z internetem
    > chciałbym korzystac tylko na tym telefonie z internetu przez WiFI

    Mozna aplikacja APNdroid klikasz ikonke ona zmienia ustawienia APN na
    niedzialajace. Klikasz znow i dziala. Ewenatualnie samemu
    zdekonfigurowac APNy.

    > ponoc ten telefon ciagle pobiera jakies aktualizacje,

    Nie jest to prawda

    > co zmusza mnie do wykupienia transferu danych dodatkowego, a chcialbym
    > tego uniknać, wszędzie gdzie przebywam na codzień jest wifi

    Smialo

  • 3. Data: 2009-09-07 08:08:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie jest to prawda

    > Smialo

    dzięki za szybką odpowiedź

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-07 09:53:27
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Jeszcze mam jedno pytanie, wszystko ładnie działa, wrażenia moje z G1
    bardzo pozytywne

    tylko jak przeglądać zawartośc karty pamięci, aby
    zainstalować wrzucony na kartę program?

    dziękuje i pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-09-07 11:01:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:
    > Jeszcze mam jedno pytanie, wszystko ładnie działa, wrażenia moje z G1
    > bardzo pozytywne
    >
    > tylko jak przeglądać zawartośc karty pamięci, aby
    > zainstalować wrzucony na kartę program?

    Ha to jedna z tych sztuczek Androida nei ma menadzera plikow :)

    Po pierwsza wiec aplikacja "Astro" jako menadzer plikow.
    Nie testowalem czy pozwala instalowac z karty ale pewnie tak.

    Po drugie widze juz odkryles jak wrzucic na karte plik ?
    Bo 50% ludzi ma z tym problem i nie wiedza ze po podlaczeniu USB...
    trzeba w telefonie rozwinac pasek i kliknac.

  • 6. Data: 2009-09-08 06:14:31
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >

    > Po drugie widze juz odkryles jak wrzucic na karte plik ?
    > Bo 50% ludzi ma z tym problem i nie wiedza ze po podlaczeniu USB... trzeba

    Po kilku godzinach udało się się zapoznać z systemem android
    zainstalowałem to co najwazniejsze dla mnie :)
    nawigację offline, palmringo, skaner wifi,
    brakuje mi skyp-a albo jakiegoś klienta VoIP

    widziałem ze jest w markecie, ale niestety kupic się nie da

    chyba, że znasz jakiegoś klienta skypa?
    Fringa niestety nie ma jeszcze na androida

    PS operator informował, że nie da się wyłączyć połaczenia z netem, a jednak
    się dało, programem o którym pisałeś

    pozdrawiam
    Amir