  • 1. Data: 2009-09-07 15:51:33
    Temat: Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

    Czy ktos z Was uzywal, badz uzywa jeszcze Nokii 6233? Bo mam problemik z
    nieszczesna klapka oslaniajaca gniazdo karty pamieci. Odlamal sie jeden z
    mikro zatrzaskow trzymajacych ta nieszczesna klapke i teraz zaraza otwiera
    mi sie co chwile sama. Moze ktos z Was mial podobny przypadek i napisze, jak
    sobie z tym problemem poradzil?

    ---------------
    skrot

  • 2. Data: 2009-09-07 16:21:56
    Temat: Re: Ktoś używa, bądź używał Nokii 6233
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-07 17:51, skrot wrote:
    > Moze ktos z Was mial podobny przypadek i napisze, jak
    > sobie z tym problemem poradzil?

    Co prawda nie mam tego telefonu, mam E51, a tam gniazdo usb nie jest
    zatykane, więc może to urwij?

  • 3. Data: 2009-09-07 16:44:46
    Od: "r." <n...@n...com>

    skrot pisze:
> [...]
    > mi sie co chwile sama. Moze ktos z Was mial podobny przypadek i napisze, jak

    Przeźroczysta taśma klejąca. Mam to samo, a że nie wyjmuję karty wcale,
    to mi to nie przeszkadza.
    Nawiasem mówiąc, to jeden z bardziej udanych telefonów jakie miałem.
    Wadą jest rysująca się tylna część obudowy. Nie wiem jaką masz wersję,
    ale tak jest w tej srebrnej.
    W sobotę telefon miał 10 minutową kąpiel w jeziorze po czym wyjąłem
    baterię. Bo kolejnych 12h zająłem się kąpielą w spirycie. Po
    potraktowaniu kompresorem złożyłem i na razie od kilkunastu minut
    działa. Byle do rana.

    pozdrawiam
    r.

  • 4. Data: 2009-09-07 16:59:47
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

    > Przeźroczysta taśma klejąca. Mam to samo, a że nie wyjmuję karty wcale, to
    > mi to nie przeszkadza.

    No tak, to chyba najprostsze rozwiazanie, ale niestety
    niezbyt estetyczne... :-( Myslalem nad czyms bardziej wyrafinowanym :-)
    Rowniez nie wyciagam karty, wiec wlasciwie ta klapke moglbym
    "zaspawac" na stale, tylko jak...

    > Nawiasem mówiąc, to jeden z bardziej udanych telefonów jakie miałem.

    Jestem tego samego zdania...

    > Wadą jest rysująca się tylna część obudowy. Nie wiem jaką masz wersję, ale
    > tak jest w tej srebrnej.

    Ja mam czarna i nie zauwazylem zeby obudowa z tylu jakos specjalnie
    sie rysowala...

    -----------------
    skrot

  • 5. Data: 2009-09-07 18:02:10
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-09-07 18:59, skrot wrote:

    > Rowniez nie wyciagam karty, wiec wlasciwie ta klapke moglbym
    > "zaspawac" na stale, tylko jak...

    Super glue?

  • 6. Data: 2009-09-08 18:27:35
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Ja ma ten telefon od 3 lat i jest super!
    Niesety mam srebrny i tył wygląda okropnie, a kolega ma czarny i jest super,
    zero zadrapań.