  • 11. Data: 2009-09-08 16:06:38
    Temat: Re: Tak tak fon - o co chozi?
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:h83t86$enb$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

    sam jesteś wyłączony bezpowrotnie - 2 umowy fona mi się skończyły i przeszły
    z automatu na czas nieokreślony - po doładowaniu działa normalnie -
    dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam
    ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

  • 12. Data: 2009-09-08 16:20:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wincynty pisze:
> [...]
    > dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam
    > ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

    A masz możliwość migracji do tak taka? Bez operacji TTFON->inny
    operator->tak tak?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-09-08 18:55:39
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Konsultant twierdzi, ze taki sms nie zostal zarejstrowany przez ich system
    > (a jest od nich na bank) i ze nie ma takiej opcji, zeby mi wylaczyli
    > numer. Ciekawe.....

    bez pisma o rezygnacji nie odlacza.

  • 14. Data: 2009-09-08 18:56:10
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Generalnie jak się trochę pogoogla, to można znaleźć sposób na dzwonienie
    > albo smsowanie z dowolną identyfikacją.

    wykrecnumer.pl

  • 15. Data: 2009-09-08 18:58:24
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > sam jesteś wyłączony bezpowrotnie - 2 umowy fona mi się skończyły i
    > przeszły

    moze niedokladnie sie wyrazilem, nie mozna przejsc do TT, mozesz byc TTfonie
    na czas nieokreslony ale jezeli chcesz zrezygnowac z TTfona tracisz numer,
    bezpowrotnie. W zasadzie jak nie doladujesz go z pol roku czy rok po
    terminie tak samo.

    Na dzien dzisiejszy nie ma migracji TTfon->TT, oficjalnie przynajmniej.

  • 16. Data: 2009-09-08 19:55:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Sep 2009 18:06:38 +0200, Wincynty wrote:

    >sam jesteś wyłączony bezpowrotnie - 2 umowy fona mi się skończyły i przeszły
    >z automatu na czas nieokreślony - po doładowaniu działa normalnie -

    A bez doladowania ? Znaczy sie system wezmie date waznosci z
    poprzednich doladowan, czy "umowa sie skonczyla, trzeba doladowac
    jeszcze raz" ? Ostatnio Era utrudnia jak moze .. czyzby mieli za duzo
    klientow ?

    >dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam
    >ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

    Ale to sie chyba nie oplaca, bo taryfa z poprzedniej epoki ?

    J.

  • 17. Data: 2009-09-09 10:16:54
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Ale to sie chyba nie oplaca, bo taryfa z poprzedniej epoki ?

    oczywiście że się nie opłaca - ja tylko pisałem że nie jest tak ze numer
    znika z końcem umowy - oczywiście numer już ma nowa taryfę play fresh :P