  • 21. Data: 2012-11-12 17:34:18
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-11-12 14:06, t? pisze:

    > Mówisz o tanim czy dobrym? :>

    Praktycznie tak samo zachowują mi się - Cobra XRS 9445 oraz Whistler
    Pro3450 (split). Czy są dobre lub tanie - nie wiem. Cobra ma dużo
    większego "laga" z detekcją, sygnał dużo wolniej w niej narasta i co
    dziwniejsze - wolno opada, choć źródło już dawno ominięte, whistler
    reaguje na zanik sygnału natychmiastowo.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 22. Data: 2012-11-13 09:14:51
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    > Skąd to przekonanie?
    > Usunięte miały być wyłącznie atrapy. Pusta skrzynka na radar atrapą nie
    > jest. Chętnie jednak przeczytam, że się mylę.

    Z jakiegoś artykułu na w miarę wiarygodnym portalu, ale nie pamiętam jakim,
    a nie chce mi się teraz szukać. Jak zauważyłeś użyłem trybu
    przypuszczającego, jak znam życie i możliwości to mogło od tamtej pory się
    sporo pozmieniać i w wersji oficjalnej i w rzeczywistej :)
    Jak twoja wersja jest słuszna (pewnie jest) to dalej będzie loteria przy
    mijaniu, tym razem żółtych, słupków :)

    mz

  • 23. Data: 2012-11-13 09:43:42
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2012-11-12 10:31, s...@g...com pisze:
    > Chodzi mi o to czy wy wiedzieliście że coś tam może sie dziać z przodu jeszcze
    zanim widzieliście zwalniających poprzedników?

    Antyradar staje się powoli zbędny. Najnowszym "trendem" wśród kierowców
    kretynów jest zwalnianie przed skrzynką do ~40km/h niezależnie od
    ograniczenia i zajmowanego pasa :(

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 24. Data: 2012-11-13 14:13:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 09:14, MZ pisze:

> [...]
    > sporo pozmieniać i w wersji oficjalnej i w rzeczywistej :)
    > Jak twoja wersja jest słuszna (pewnie jest) to dalej będzie loteria przy

    Atrapy zniknęły na przykład z trasy Reda-Władysławowo. Stały na niemal
    każdym skrzyżowaniu.

    --
    MN

  • 25. Data: 2012-11-13 14:17:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-13, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Atrapy zniknęły na przykład z trasy Reda-Władysławowo. Stały na niemal
    > każdym skrzyżowaniu.

    Atrapa nie zarabia wiec jaki z niej pozytek?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-11-13 14:34:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-13, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Atrapa nie zarabia wiec jaki z niej pozytek?

    To taka historyczna zaszlosc kiedy jeszcze radary/atrapy stawiono dla
    bezpieczenstwa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-11-13 14:35:46
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > http://allegro.pl/antylaser-jammer-li-dual-qi45-euro
    -zestaw-max-
    i2778888061.html

    Średnio to opłacalne, zwróci się dopiero po 10 mandatach za 51+ km/h. :)

    > Nie mam i nie kupie. Mam teraz 0 punktów i jakoś staram się uważać.

    A ja z 5 czy 6. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2012-11-13 14:35:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:17, AZ pisze:

    > Atrapa nie zarabia wiec jaki z niej pozytek?

    Z tym cynizmem przesadzasz. We władzach lokalnych także są ludzie,
    którzy bezinteresownie potrafią dbać o mieszkańców. Te atrapy hamowały
    zapędy kierowców. Poprawiały bezpieczeństwo. Gdyby Twoje dziecko tamtędy
    przechodziło codziennie do szkoły - też byś tak cynicznie się wypowiadał?

    --
    MN

  • 29. Data: 2012-11-13 14:37:04
    Od: tÎż

    onarjusz wrote:

    > To się może szybko zmienić. Wystarczy puknąć, ruszając rowerzystę na
    > przejeździe +6 punktów, później gdy żona dzwoni co dziesięć minut z
    > pytaniem "gdzie jesteś?" przycisnąć na dwu pas mówce wieczorową porą
    > 118/60 i już 16 gotowe.

    Dokładnie tak, ale nawet na tej grupie znajdziesz wielu obłąkańców
    popierających te idiotyzmy. Media zdążyły już wyprać mózgi sporej części
    społeczeństwa i obecnie całe stada idiotów popierają ściąganie myta na
    drogach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2012-11-13 17:53:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k7tibo$njr$...@n...task.gda.pl...

    > Z tym cynizmem przesadzasz. We władzach lokalnych także są ludzie, którzy
    > bezinteresownie potrafią dbać o mieszkańców.

    Taaa i zamiast zmniejszać ilość przejść dla pieszych W ZAMIAN budując
    bezpieczniejsze, to je mnożą, powodując że kierowca nie ma fizycznej
    możliwości reakcji na każde z nich?
    To takie dbanie, żeby tylko przypadkiem nic sensownego nie zrobić.