  • Data: 2012-11-12 11:17:45
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Do tych co mają "antyradary": jaki % skrzynek jakie mijacie jest tak
    >naprawde aktywny?

    Pomijajac Kobylnice, Czluchow i Wejherowo ... to gdzies w okolicach
    zera.

    Przez ostatnie lata nie ma sie co dziwic - policja swoje FR oddala, a
    ITD ciagle "nie wdrozyla systemu".

    Ale ... to ma sie zmienic, teraz skrzynki maja byc zawsze pelne.

    >I bonusowo: Czy antyradar pomógł wam w zorientowaniu sie odpowiednio
    >wcześnie że gdzieś tam suszą?

    Ale tez jak widac - ITD przechodzi na zamaskowane w samochodach. Czas
    sie zbroic :-)

    >Chodzi mi o to czy wy wiedzieliście że coś tam może sie dziać z
    >przodu jeszcze zanim widzieliście zwalniających poprzedników?

    Ale oni zwalniaja niezaleznie od wypelnienia skrzynki.

    J.