-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak się ginie
Date: Thu, 13 Aug 2015 11:13:53 +0200
Organization: private
Lines: 30
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <4...@p...pl.invalid>
References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
<1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
<n...@4...net>
<mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
<15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
<55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
<55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: aani172.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1439457233 13835 83.5.90.172 (13 Aug 2015 09:13:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 09:13:53 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: Miroo
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567142
[ ukryj nagłówki ]Hello Miroo,
Thursday, August 13, 2015, 11:06:44 AM, you wrote:
>>> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
>> Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.
>> Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
>> Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.
>> Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
>> toru jazdy.
> Czyli dodanie gazu jest opcją wyłącznie dla kierowcy, który potrafi
> utrzymać przednie koła idealnie w kierunku jazdy.
> Dziękuję za wyjaśnienie.
Jak grzejesz słabym autkiem 180+, to dodanie czy ujęcie gazu już
niewiele zmienia. Ja w takich sytuacjach zazwyczaj ratowałem się
krótkim przyhamowaniem, odpuszczeniem, wyprostowaniem auta już przy
mniejszej prędkości i ponownym przyhamowaniem. Oczywiście bez
rozpaczliwego kręcenia kierownicą i zanim tył zacznie wyprzedzać
przód. Jeszcze żyję ;)
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.15 14:20 Myjk
- 13.08.15 21:05 janusz_k
- 14.08.15 01:05 J.F.
- 14.08.15 01:48 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:52 Tomasz Pyra
- 14.08.15 01:54 Tomasz Pyra
- 18.08.15 17:50 newsman
- 19.08.15 02:24 Tomasz Pyra
- 19.08.15 07:12 dddddddd
- 24.08.15 01:43 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe