eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak się ginie › Re: Tak się ginie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak się ginie
    Date: Thu, 13 Aug 2015 11:13:53 +0200
    Organization: private
    Lines: 30
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <4...@p...pl.invalid>
    References: <55c8b5d2$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <xbp7h8yqc0ah$.d9ourq075m1y$.dlg@40tude.net>
    <1grlotnjp77d2.1jib4babshkgp$.dlg@40tude.net>
    <n...@4...net>
    <mqde0b$5fh$2@node1.news.atman.pl>
    <15qonl9otsu4t$.1h109ylmbmitb$.dlg@40tude.net>
    <55cc43a3$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <50jbt87klv4b.nqsgawypsd6h$.dlg@40tude.net>
    <55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aani172.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1439457233 13835 83.5.90.172 (13 Aug 2015 09:13:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2015 09:13:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <55cc5e2d$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Comment-To: Miroo
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567142
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Miroo,

    Thursday, August 13, 2015, 11:06:44 AM, you wrote:

    >>> A jest gdzieś teoria? Tzn wyjaśnienie jak manewrować w takiej sytuacji?
    >> Teoria jest w sumie prosta - kontry kierownicą.
    >> Gaz (w FWD) powoduje że buja mniej, ale częściej zmienia stronę.
    >> Hamowanie, albo ujęcie gazu powoduje że buja głębiej, ale rzadziej.
    >> Za późna kontra powoduje zwiększanie oscylacji, a za szybka utratę obranego
    >> toru jazdy.
    > Czyli dodanie gazu jest opcją wyłącznie dla kierowcy, który potrafi
    > utrzymać przednie koła idealnie w kierunku jazdy.
    > Dziękuję za wyjaśnienie.

    Jak grzejesz słabym autkiem 180+, to dodanie czy ujęcie gazu już
    niewiele zmienia. Ja w takich sytuacjach zazwyczaj ratowałem się
    krótkim przyhamowaniem, odpuszczeniem, wyprostowaniem auta już przy
    mniejszej prędkości i ponownym przyhamowaniem. Oczywiście bez
    rozpaczliwego kręcenia kierownicą i zanim tył zacznie wyprzedzać
    przód. Jeszcze żyję ;)

    [...]


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: