  • Data: 2015-01-19 22:16:01
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tom N <8...@5...214535.invalid> ...

    > A kto jechał do Opaczy kierując sie na "węzeł Opacz"?

    I jeszcze dopowiadając - ja tez pare razy byłem zaskoczony jak idiotycznie
    sa oznaczone niektore wezły.
    Jakies nazwy małych popierdołek zamiast Głównych miast etc.
    Ale cóz, myslałem ze tak musi być...

    Az pojechałem do Austrii...
    Czemu u nich nawet oznaczenia dróg muszą być porządne a u nas
    niekoniecznie...?