-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54bbbb3f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ggh6$mkm$1@srv.chmurka.net>
<54bc0587$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ija9$91f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<54bcd8dc$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ilv4$bnb$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m9ilv4$bnb$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Mon, 19 Jan 2015 11:28:19 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <54bcdc45$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.149.93
X-Trace: 1421663301 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2144 83.4.149.93:49725
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554382
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
>> Imo, tam moglo nie byc zadnego manewru, jechal szybko na mokrym,
>> tyl sie poslizgnal, a dalej wygladalo jakby chcial zjezdzac.
>Ale bylo odwrotnie i to jest logiczne
A skad to wiadomo ? Kierowca juz nic nie powiedzial.
A do zjazdu przypominam ze jakies 200m, nie trzeba robic gwaltownych
manewrow.
>> Brak umiejetnosci opanowania poslizgu ... ale kto z nas taka ma ?
>Nikt nic by tu nie zrobil. Odjechal tyl i dalej mozesz sie juz tylko
>modlic. Auto jest calowcie poza kontrola.
No, tak calkowicie to moze nie, ale trzeba umiec, trenowac, a
pewnosci i tak nie ma.
>> Niestety - trzeba zwolnic.
>Owszem :)
>> I dlatego niepewnie sie czuje na niemieckiej autostradzie w
>> deszczu.
>> Czasem spory wody, a oni nadal wszyscy 150 ... i nikt nie wypada.
>> Tzn pewnie ktos tam wypada, ale to sa rzadkie przypadki :-)
>Tak jak u nas.
U nas nie, u nas tak nie pedza.
Chociaz ... kiedys leje rzesiscie, ja trzymam 100-110, a wyprzedza
mnie ktos zwawo ... z lodka na przyczepce ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.15 11:56 elmer radi radisson
- 19.01.15 13:22 MarcinJM
- 19.01.15 15:48 J.F.
- 19.01.15 16:36 masti
- 19.01.15 17:00 depros
- 19.01.15 17:43 Cavallino
- 19.01.15 17:47 Cavallino
- 19.01.15 19:04 re
- 19.01.15 19:11 re
- 19.01.15 19:29 masti
- 19.01.15 19:31 re
- 19.01.15 19:37 Budzik
- 19.01.15 21:42 Tom N
- 19.01.15 21:43 Shrek
- 19.01.15 21:45 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod