-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Date: Thu, 29 Jun 2017 23:00:32 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <oj4i60$aa4$1@dont-email.me>
References: <oj28sm$hcu$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<oj31gg$l3p$2@dont-email.me>
<0...@g...com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 30 Jun 2017 03:56:48 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="68fb2d65fa5ff587de14e9f6782b3324";
logging-data="10564";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19vE4y/rXZ4mtPBb+wdm+mx"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <0...@g...com>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:8l65ciUtsdU5uPFPiGY7Ud1bOP4=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609228
[ ukryj nagłówki ]"Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
news:044510f4-8bb5-49de-a019-038b094a137f@googlegrou
ps.com...
> W tej ameryce cisniecie samochody zeby sprawdzic jak sie
> bujaja i brandzlujecie sie tym jakie maja resory.
:-) Niektórzy z pewnością się tym brandzlują.
> Podasz jakie sa dopuszczalne predkosci w usa na roznych drogach,
> oczywiscie w kontekscie mozliwosci scigania sie.
Ściganie się na drodze jest oczywiście prawnie zabronione.
Ale konsekwencje są tylko jak Cię przyłapią, prawda?
Co do limitów prędkości to są różne, USA to duży kraj.
Maksimum jakie widuję to zdaje się 75mph.
Ale sam jechałem 120mph starą Toyotą Camry w Kolorado.
Nawet dostałem wtedy mandat, jak mnie na radarze chwycili
na 105mph gdy już mi radar detektor pykał i zwalniałem.
> Napisz jeszcze ile razy w przeciagu pieciu lat przekroczyles
> na autostradzie dopuszczalna predkosc o 10 mil/h.
Myślę, że ciężko policzyć, bo na autostradzie przekraczam je codziennie.
> Mozesz jeszcze od siebie dodac ile srednio dziennie
> w ameryce stoi sie w korkach w godzinach szczytu.
To zależy gdzie w Ameryce... Są różne korki w różnych miejscach.
Jak pisałem wyżej - USA to wielki kraj pełny pustych połaci lądu.
Wiadomo że w godzinach szczytu w LA nie poszalejesz, ale
poza miastem gdzieś w pustej Nebrasce - masz odcinki proste
autostrad po 40-50 mil i ani żywej duszy dookoła...
> I nastepnie w ramach podsumowania napisz po chuj tam
> samochod co na 2 sekundy do setki.
Widzę, że jesteś w stanie głębokiego zaprzeczania sobie :-)
Czy to w USA czy w Europie, Afryce czy Australii - samochód
który robi 2,4 sekundy do setki służy do dynamicznej jazdy!
Nie musisz mieć długiego odcinka pustej drogi aby odczuć
moc silnika - wystarczy czasem spróbować TIRa wyprzedzić
przy 100km/h jakimś Tico czy Cinquacento i potem zrobić
to samo lepszym, dynamicznym autem - sama przyjemność.
> Dla tych co nie wiedza. W USA na autostradzie wszyscy
> jada gesiego jednym pasem z predkoscia bliska dopuszczalnej.
Jak jest korek, to jadą dużo wolniej niż dopuszczalna.
Co z tego wynika?
> Taki co chcialby pokozaczyc musi wjechac na pas obok
> zeby wyprzedzic. Widac go na dziesiec kilometrow.
Nie wiem gdzie Ty widziałeś ludzi jeżdzących jednym pasem
w USA - napiszesz mi gdzie tak jeździłeś?
Bo widzisz, ja borykam się z zupełnie inną plagą: ludzie tu
jeżdzą wszystkimi dostępnymi pasami bez względu jak
szybko jeżdzą i jak chcesz jechać szybciej to zwykle kończy się na
slalomie między (z twojego punktu widzenia) stacjonarnymi
autami. Bo nikt tu niestety nie patrzy do lusterek wstecznych
i nikt Ci się grzecznie nie usuwa na prawo, jak np. w Niemczech
gdy Cię zobaczy w lusterku zbliżającego się.
Ale jak wyjedziesz z dużych miast to te autostrady są puste.
Długimi dziesiątkami kilometrów są puste.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.17 06:17 Shrek
- 30.06.17 06:37 Pszemol
- 30.06.17 10:11 Smok Eustachy
- 30.06.17 10:48 Janusz
- 30.06.17 11:53 Zenek Kapelinder
- 30.06.17 12:52 nadir
- 30.06.17 13:41 Pszemol
- 30.06.17 14:32 Bolko
- 30.06.17 14:38 Pszemol
- 30.06.17 15:27 nadir
- 30.06.17 15:31 nadir
- 30.06.17 16:02 RadoslawF
- 30.06.17 16:17 Shrek
- 30.06.17 16:18 Shrek
- 30.06.17 16:38 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=