-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak a propo naszych aut elektrycznych
Date: Tue, 27 Mar 2018 19:44:36 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 28
Message-ID: <p9dvue$l6r$1@news.icm.edu.pl>
References: <p9bei1$aj4$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: base64
X-Trace: news.icm.edu.pl 1522172686 21723 78.10.177.126 (27 Mar 2018 17:44:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2018 17:44:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627510
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-03-26 o 21:41, Zenek Kapelinder pisze:
> To tak jest ze tego nie ma. Samochod to nie silnik a plyta podlogowa zawieszenie,
uklad kierowniczy itp. Niewolnicy w Polsce robia to wszystko ale nie dla naszego
samochodu, bo takiego nie ma, a dla potentatow produkujacych samochody. Jesli by byl
kaprys zelektryfikowania transportu indywidualnego to powinien isc w strone
przerabiania istniejacych samochodow na elektryczne. W pierwszym rzucie male miejskie
samochody. W samochodach miejskich nie jest potrzebny zajebisty zasieg. Na poczatku
mozna opekac zasilanie kwasowymi akumulatorami trakcyjnymi. Mamy kilka wiekszych i
mniejszych firm produkujacych akumulatory do wozkow widlowych. Mogly by produkowac i
do samochodow elektrycznych. Przy przerobkach nie trzeba budowac fabryki samochodow.
Przerobki robily by male firmy tak jak zakladanie gazu. W pewnych przypadkach mozliwe
ze potrzebna by byla nowa kategoria samochodu bo masa calkowita mogla by byc na styku
z maksymalna. Kategoria ze trzy osoby dorosle albo dwie dorosle i dwoje dzieci. Z
ogrzewaniem zero problemow bo mozna dopuscic ogrzewanie piecykiem, na benzyne albo
etanol, do ogrzewania postojowego.
>
Ludzie nie chcą małych samochodów miejskich. Do ich używania mogłyby ich
skłonić tylko niższe koszty, ale jak wiadomo elektryki są droższe a nie
tańsze od spalinowych. Dodatkowo ludzie chcą lekko i wygodnie żyć, czyli
kupić nowy samochód a nie naprawiać czy przerabiać swój.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.18 20:08 Zenek Kapelinder
- 27.03.18 20:59 kk
- 27.03.18 21:42 Zenek Kapelinder
- 27.03.18 23:53 kk
- 28.03.18 05:28 tck
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO