  • Data: 2018-03-27 20:08:03
    Temat: Re: Tak a propo naszych aut elektrycznych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepiej jak kazdy ma swoje zdanie i je prezentuje bez podpierania sie blizej
    nieznanymi masami. Nie wiesz czy ludzie nie chca malego miejskiego samochodu
    elektrycznego albo nie chca przerabiac samochodow ktore posiadaja. Napisz ze Ty nie
    chcesz malego na dodatek przerobionego na elektryka starego samochodu i bedzie git.
    Jak by powstal jakis rzadowy program wspierajacy przerabianie to jestem pierwszy w
    kolejce zeby sie zapisac na przerobke mojego starego ale pelnosprawnego malego
    samochodu.