  • Data: 2018-03-27 23:53:10
    Temat: Re: Tak a propo naszych aut elektrycznych
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ze nie rozumie a ze Ty uwazasz ze masz jedyna racje. Mozesz sie mylic, tak jak
    ja moge sie mylic. Byt ksztaltuje swiadomosc. Ten byt ksztaltujacy swiadomosc
    wykreowal w Polsce kilka milionow samochodow na LPG. Na poczatku byly prymitywne
    instalacje, gorsze osiagi, mniejsze zasiegi po tankowaniu. A i tak znalazlo sie duzo
    ludzi co zakladali je do starych samochodow. Potrzebny bylby madry program
    elektromobilnosci. Jesli by w nim bylo ze akumulatory sa panstwowe a uzytkownik placi
    za ich wynajecie o 10% wiecej niz kosztuja to pekla by bariera strachu przed
    uszkodzeniem drogiego elementu. Panstwo kupilo by akumulatory sporo taniej niz
    kosztuja w sklepie. Jesli bylby taki program to nie kupilbys samochodzika za
    kilkadziesiat tysiecy. Kupilbys jakis za trzy tysiace. Za dyche by go wyspawali,
    polakierowali, zrobili tapicerke itd. Kupilbys silnik ze sterownikiem za cztery
    tysiace a panstwo "zalozylo" do niego swoje akumulatory. Oczywiscie dalej mozesz byc
    na nie. Bo zeby byc na tak trzeba zjesc odpowiednia ilosc lbow od sledzi.

    Akumulatory państwowe ? Dziwny pomysł, ale taki pisowski :-)