  • Data: 2013-09-18 20:55:33
    Temat: Re: Tagi GPS - autouzupelnianie
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukałem softu, który umożliwi mi łatwe otagowanie tych zdjęć,
    > ale jakoś bez specjalnego rezultatu.

    locr GPS Photo - http://pl.locr.com/clients/locrGpsPhotoWindows.php
    Niewielki (500kB) darmowy program, prosty w obsłudze, w polskiej wersji
    językowej. Obsługa sprowadza się do wskazania folderu, w którym znajdują się
    zdjęcia oraz wskazania folderu, w którym zapisany jest ślad np. z AutoMapy
    lub OziExplorera. Wystarczy wskazać zdjęcia do lokalizowania, kliknąć
    "Automatyczne geotagowanie" i mamy przypisaną lokalizację do zdjęcia - na
    podstawie daty i godziny zapisania. Program pozwala również na ręczną
    lokalizację miejsca wykonania zdjęcia.