  • Data: 2012-07-14 01:11:05
    Temat: Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek,

    >ttelefony TEŻ są komputerami, sterowniki światła RGB czy automaty do
    pieczenia chleba też,

    Jakos jednak tablet jest dla mnie bardziej "komputerem osobistym" niz automat do
    pieczenia chleba. Czy tez tusz do drukarki o ktorym pisalem w pierwszym akapicie (a
    Ty go zrecznie skasowales).

    Wiec jeszcze raz, jesli tusz do drukarki (nie bedacej komputerem) pasuje na ta grupe
    to dlaczego tablet bedacy komputerem juz nie?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: