  • 1. Data: 2015-01-29 19:34:05
    Temat: Tablet z GPS bez GSM jako nawigacja samochodowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Przerabiał ktoś zastosowanie taniego, 7-calowego
    tableta jako zamontowana *na stałe* do auta
    nawigacja Androidowa popychająca aplikację
    Janosika czy inne Waze?

    Chodzi mi o takie rzeczy jak:
    - ciągłe podłączenie pod zasilanie z gniaza zapalniczki
    (jak to wytrzyma bateria w tablecie?)
    - automatyczne włączanie/wyłączenie ekranu tableta
    jak pojawi się zasilanie w gnieździe zapalniczki (stacyjka)
    - zapewnienie że aplikacja Janosik lub Waze będzie
    zawsze na wierzchu gdy tablet ma zasilanie z zapalniczki
    - automatyczne łączenie się z telefonem kierowcy
    który właśnie wsiadł do samochodu i udostępnia
    neta przez hotspot
    - wyłączenie WSZYSTKICH uaktualnień, zarówno
    systemu jak i aplikacji, mimo że tablet widzi "wifi"
    - wyłączenie WSZSYTKICH powiadomień z systemu
    i innych niż pierwszoplanowa aplikacja nawigacji...

    Zastanawiam się nad taką instalacją Asusa MeMO
    pad 7" (ME170CX) - kupiłem go nowego za 27 dolców...
    Jak ktoś ma doświadczenia z czymś podobnym użytym
    w takiej roli to proszę o podzielenie się doświadczeniem.

  • 2. Data: 2015-01-29 19:49:31
    Od: <8...@5...194931.invalid> (Tom N)

    Pszemol w

    > Przerabiał ktoś zastosowanie taniego, 7-calowego
    > tableta jako zamontowana *na stałe* do auta
    > nawigacja Androidowa popychająca aplikację
    > Janosika czy inne Waze?

    Nie, zamontowane 9" ;P

    > Chodzi mi o takie rzeczy jak:
    > - ciągłe podłączenie pod zasilanie z gniaza zapalniczki

    Bezpośrednio z aku

    > (jak to wytrzyma bateria w tablecie?)

    Bateria na allegro poszła za 20 dychy, więc jej w tablecie nie ma

    > - automatyczne włączanie/wyłączenie ekranu tableta
    > jak pojawi się zasilanie w gnieździe zapalniczki (stacyjka)

    patrz wyżej

> [...]

    patrz wyżej

    > - automatyczne łączenie się z telefonem kierowcy
    > który właśnie wsiadł do samochodu i udostępnia

    Dlaczego z telefonem? I jaka technologia łączenia Cię interesuje?

    > - wyłączenie WSZYSTKICH uaktualnień, zarówno
    > systemu jak i aplikacji, mimo że tablet widzi "wifi"

    Aaaa, czyli łajfaj, ale pytanie dlaczego z telefonem...

    > - wyłączenie WSZSYTKICH powiadomień z systemu
    > i innych niż pierwszoplanowa aplikacja nawigacji...

    Musku nie musi Ci wyłaczać...?

    > Zastanawiam się nad taką instalacją Asusa MeMO
    > pad 7" (ME170CX) - kupiłem go nowego za 27 dolców...

    Czyli ukryta reklama -- cały Pszemol, i jeszcze ten cross bez futa

    > Jak ktoś ma doświadczenia z czymś podobnym użytym
    > w takiej roli to proszę o podzielenie się doświadczeniem.

    Po polsku "jeżeli" nie "jak" :O

    CROSS: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody,pl.misc.telefo
    nia.gsm
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-01-29 20:11:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >Janosika czy inne Waze?

    >Chodzi mi o takie rzeczy jak:
    >- ciągłe podłączenie pod zasilanie z gniaza zapalniczki

    raczej bez problemu - przeciez te urzadzenia czesto podlaczone do
    ladowarki sieciowej na dlugo.

    Stosowna ladowarka moze byc pewnym wyzwaniem - to pewnie duzo pradu
    ciagnie.

    >- automatyczne łączenie się z telefonem kierowcy
    >który właśnie wsiadł do samochodu i udostępnia
    >neta przez hotspot

    Raczej bez problemow - lacza sie do ustawionych sieci automatycznie.
    Tylko co na to ten telefon - bez zasilania dlugo nie pociagnie :-)

    >Zastanawiam się nad taką instalacją Asusa MeMO
    >pad 7" (ME170CX) - kupiłem go nowego za 27 dolców...

    no to co za problem - probuj.

    J.

  • 4. Data: 2015-01-29 20:47:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 19:49, (Tom N) pisze:

    > Dlaczego z telefonem? I jaka technologia łączenia Cię interesuje?

    > Aaaa, czyli łajfaj, ale pytanie dlaczego z telefonem...

    Telefon ma kiepski i stary więc musi się dowartościować
    że jednak do czegoś się przydaje.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-01-30 01:13:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tom N" <8...@5...194931.invalid> wrote in message
    invalid.150129.invalid...
    > Pszemol w

    > Nie, zamontowane 9" ;P

    Ciekawe - dzięki za odpowiedź - właśnie mi chodzi o relacje z 1 ręki :-)

    > Bezpośrednio z aku

    > Bateria na allegro poszła za 20 dychy, więc jej w tablecie nie ma

    O... :-) to ciekawe.

    > patrz wyżej

    > patrz wyżej

    Patrzę wyżej i nie widzę odpowiedzi na moje pytanie...
    Jak robisz że ekran tableta włacza się automatycznie
    gdy włączysz samochód ze stacyjki skoro bateria jest
    na stałe wyjęta i zamiast niej używasz aku samochodu?

    > Dlaczego z telefonem?
    > I jaka technologia łączenia Cię interesuje?

    > Aaaa, czyli łajfaj, ale pytanie dlaczego z telefonem...

    Telefon, mifi czy co tam innego - nieważne.
    Ważne że tablet tani, więc własnego modemu GSM nie ma.

    > Musku nie musi Ci wyłaczać...?

    Musku?

    > Czyli ukryta reklama -- cały Pszemol, i jeszcze ten cross bez futa

    Reklama czego? Przecież nie sprzedaję tabletów...

    Cross bez futa, jak najbardziej. Bo tak chciałem.

    > Po polsku "jeżeli" nie "jak" :O

    No fajowo.

    > CROSS: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody,pl.misc.telefo
    nia.gsm
    > FUT: pl.misc.samochody

    ignored!

  • 6. Data: 2015-01-30 01:17:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > raczej bez problemu - przeciez te urzadzenia czesto podlaczone do
    > ladowarki sieciowej na dlugo.

    Częste podłączanie na długo a praca z bateria na 100% cały czas to co
    innego.
    Kolega obok zaciekawił mnie rozwiązaniem bez aku w tablecie i łapanie prądu
    bezpośrednio z aku samochodowego... Tylko wtedy trzeba tableta budziś i
    usypiać ze stacyjki jakoś...

    > Raczej bez problemow - lacza sie do ustawionych sieci automatycznie.
    > Tylko co na to ten telefon - bez zasilania dlugo nie pociagnie :-)

    Ten telefon może być podłączony do samochodowej ładowarki...
    Albo ten telefon może być "stacjonarnym" mifi wrzuconym
    gdzieś do samochodowego schowka.

    > no to co za problem - probuj.

    Nie widzę fajnych uchwytów do samochodów na te rozmiary ekranu.

    A dodatkowo chciałbym go umieścić tak aby tylna kamera tableta mogła widzieć
    to co przed maską, czyli na tablecie odpalić też jakiegoś apka do
    rejestratora video/gps/speed itp, itd. Wypadałoby go przyssać do szyby, a na
    to trochę za duży. Napewno za duży na górze, przy lusterku wstecznym :-)

  • 7. Data: 2015-01-30 01:17:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Telefon ma kiepski i stary więc musi się dowartościować
    > że jednak do czegoś się przydaje.

    Ty to musisz mieć smutne życie że takie rzeczy wymyślasz...

  • 8. Data: 2015-01-30 03:07:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.inval
    id.150129.invalid

    > Bezpośrednio z aku

    > Bateria na allegro poszła za 20 dychy, więc jej w tablecie nie ma

    Nie gaśnie tablet w czasie uruchamiania silnika?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-01-30 07:25:19
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2015 18:17:49 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    >
    > Ty to musisz mieć smutne życie że takie rzeczy wymyślasz...

    To jasne, że musi być bardzo smutne nie mieć iPhone...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 10. Data: 2015-01-30 11:37:23
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w news:maep1j$rgm$1@node1.news.atman.pl :
    > "Tom N"
    > 1...@i...dyndns.org.inval
    id.150129.invalid
    > Nie gaśnie tablet w czasie uruchamiania silnika?

    Skad ta herezja?

    --
    Michael________(TM)