  • 1. Data: 2015-01-31 13:43:10
    Temat: samochod z dlugim bagaznikiem...
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witajcie!

    Szukam nowego auta w cenie do 90 tys. zł.

    Wymagania:
    - nie sedan!
    - 5 osobowy
    - długi bagażnik, ponad 1,1 m.
    - długość od klapy do przednich siedzeń ponad 2 metry, przy fotelach
    ustawionych dla kierowcy o wzroście 185 cm.

    teoretycznie te wymagania spełniają kompakty w wersji kombi, jednak nie do
    końca.
    Taki Civic tourer ma niecałe 100 cm bagażnika i 180 cm do przednich foteli,
    podobnie Auris.
    Czy jakiś C4 Piccass Grand jest lepszy w tej materii? Ewentualnie co jeszcze
    innego?

  • 2. Data: 2015-01-31 14:29:09
    Temat: Re: samochod z dlugim bagaznikiem...
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-01-31 o 13:43, Krzychu pisze:
    > Witajcie!
    >

    > Szukam nowego auta w cenie do 90 tys. zł.
    >
    > Wymagania:
    > - nie sedan!
    > - 5 osobowy
    > - długi bagażnik, ponad 1,1 m.

    Peugeot 508 SW ma 1,11m, więc się łapie. ;)

    Ewa

  • 3. Data: 2015-02-01 09:10:53
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Peugeot 508 SW ma 1,11m, więc się łapie. ;)

    ale nie spełnia warunku ceny. Ma ktoś może Octavie III i mógłby zmierzyć te
    parametry u siebie?

  • 4. Data: 2015-02-01 10:06:48
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > ale nie spełnia warunku ceny. Ma ktoś może Octavie III i mógłby zmierzyć
    > te parametry u siebie?

    za krótka

  • 5. Data: 2015-02-01 13:47:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-31 o 13:43, Krzychu pisze:
    > Ewentualnie co
    > jeszcze innego?

    Kia Cee'd nie spełnia...
    200 cm jest, jak się przesunie fotel max do przodu, ale kierowanie
    wtedy... mi się udało ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2015-02-01 13:56:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    <http://www.kdb.com.pl/DZT%20Pasagon.html> :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-02-01 20:06:25
    Od: Grześ <b...@b...com>

    LEPEK pisze:

    > Kia Cee'd nie spełnia...
    > 200 cm jest, jak się przesunie fotel max do przodu, ale kierowanie
    > wtedy... mi się udało ;)

    He he .... stare dobre Scorpio MK3 - 190+ cm przy siedzeniach przednich
    dość daleko w tyle i pochylonych.

    Niestety - takich fajnych aut od dawna nie robią ... A spać w nim mogą
    wygodnie 2 osoby !

    Pzdrw.
    G.

  • 8. Data: 2015-02-02 18:44:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2015 13:43:10 +0100, Krzychu napisał(a):

    > Witajcie!
    >
    > Szukam nowego auta w cenie do 90 tys. zł.
    (...)

    Obawiam sie, ze takiego nie ma.

    C5 jest blisko, C8 tez. Ale maja przestrzen ladunkowa o dl. ok. 180-185 cm.

    Szukaj amerykanskiego vana ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2015-02-02 23:22:31
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Verctra C? Być może nawet Signum.
    Nei przepadam, ale ilość miejsca powala.

  • 10. Data: 2015-02-03 19:35:19
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Scobowski" wrote in message news:maotb7$mdk$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Verctra C? Być może nawet Signum.
    > Nei przepadam, ale ilość miejsca powala.

    Kombi - tak, ale nie Signum, albo zwykła Vectra. Kombi jest dluższe o
    20cm...

    --
    Axel