  • 11. Data: 2015-01-30 11:45:52
    Temat: Re: Tablet z GPS bez GSM jako nawigacja samochodowa?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichaelData(R),

    Friday, January 30, 2015, 11:37:23 AM, you wrote:

    > Eneuel Leszek Ciszewski wydumał(a) w
    > news:maep1j$rgm$1@node1.news.atman.pl :
    id.150129.invalid
    > Skad ta herezja?

    Wiele samochodów odłącza niektóre odbiorniki, w tym gniazdo
    zapalniczki, na czas rozruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-01-30 11:54:26
    Od: "MichaelDataŽ" <s...@o...com>

    RoMan Mandziejewicz wydumał(a) w
    news:9004168927$20150130114553@squadack.com :
    id.150129.invali
    > ^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wiele samochodów odłącza niektóre odbiorniki, w tym gniazdo
    > zapalniczki, na czas rozruchu.

    "Bezposrednio z aku" to gniazdo zapaliczki?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 13. Data: 2015-01-30 12:37:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:maei9p$o02$1@dont-email.me :

    > Patrzę wyżej i nie widzę odpowiedzi na moje pytanie...
    > Jak robisz że ekran tableta włacza się automatycznie
    > gdy włączysz samochód ze stacyjki skoro bateria jest
    > na stałe wyjęta i zamiast niej używasz aku samochodu?

    Mozna uzyc programu "Lama", który po detekcji telefonu (BT) samoczynnie
    odpali ekran tabletu, aplikację (nawigację). Logiczne moze być zatem, że po
    wyjsciu z samochodu z telefonem, tablet sie wygasza. Nie jest to metoda
    "stacyjkowo/prądowa" ale jest to pełen automat, mało tego, konfigurowalny
    dowolnie.
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 14. Data: 2015-01-30 15:33:25
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 19:34, Pszemol pisze:
    > Przerabiał ktoś zastosowanie taniego, 7-calowego
    > tableta jako zamontowana *na stałe* do auta

    To ubezpiecz sobie szyby :-)
    T.

  • 15. Data: 2015-01-30 16:43:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-01-29 20:11, J.F. wrote:

> [...]

    Normalnie. Przeciez ona nie jest ladowana 'na chama'
    tylko po naladowaniu do 100% nastepuje zakonczenie tego
    procesu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2015-01-30 19:31:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
> [...]
    > "stacyjkowo/prądowa" ale jest to pełen automat, mało tego, konfigurowalny

    Tak, to by było wystarczające rozwiązanie. Dzięki za pomysł.

  • 17. Data: 2015-01-30 19:31:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > To ubezpiecz sobie szyby :-)

    Są ubezpieczone razem z resztą samochodu...

  • 18. Data: 2015-01-30 19:32:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > To jasne, że musi być bardzo smutne nie mieć iPhone...

    Przemku, masz coś ciekawego do powiedzenia w tym wątku?
    To nie ociągaj się, powiedz to... bo na razie przynudzasz.

  • 19. Data: 2015-01-30 19:34:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelDataŽ" <s...@o...com> wrote in message
    > RoMan Mandziejewicz wydumał(a) w
    > news:9004168927$20150130114553@squadack.com :
    id.150129.invali

    > "Bezposrednio z aku" to gniazdo zapaliczki?

    Nawet jeśli jest prosto z aku, to napięcie na aku często spada
    z 12-13V do 10V a czasem niżej i w zależności od tego jak
    zrobił zasilacz dający tabletowi napięcie mógł się przed tym
    zabezpieczyć lub nie.

  • 20. Data: 2015-01-30 19:36:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:mag8r2$1od$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Normalnie. Przeciez ona nie jest ladowana 'na chama'
    > tylko po naladowaniu do 100% nastepuje zakonczenie tego
    > procesu.

    W problemie skracania żywotności akumulatora litowo-jonowego
    nie chodzi bynajmniej o sam proces ładowania tylko chodzi o sam
    fakt przebywania w stanie pełnego naładowania który koroduje
    baterię i skraca jej żywot. Np. do dłuższego przechowywania
    urządzeń z takimi bateriami zalecają naładowanie ich do 70% i co
    parę miesięcy podładowanie powyżej 50% aby właśnie nie stało
    długo ani w stanie pełnego naładowania ani pełnego rozładowania.

    Laptopy włączone na stałe do prądu też nie ładują cały czas aku
    a jednak padają im akumulatory często nie wytrzymując nawet roku.