  • 21. Data: 2012-12-24 21:23:54
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.12.2012 15:36, Waldek Godel pisze:

    > Czyli skoro Automapa się muliła, a taki TomTom z dwugigabajtową mapą europy
    > działał 10x szybciej niż Automapa z 100-megabajtową mapą Polski to znaczy,
    > że system był wolny, a Tomtom korzystał z jakiejś kosmicznej energii do
    > ominięcia tego problemu?
    nie wiem co to znaczy. Ty masz większą wiedzę, a ja nie mam zamiaru jej
    podważać, albo polemizować. w swoim wywodzie porównałem _jeden_ program
    chodzący na 2 systemach. Może źle wybrałem program. wczoraj sprawdzałem
    dla kolegi z grupy elektronika możliwość wyświetlania dokumentacji
    technicznej w PDF na marnej klasy tablecie. Równiez omnia się chowa.
    odtwarzanie filmów - tak samo.
    Dyskusja bez sensu. Włącz YT i zobacz unboxing jakiegoś prostego
    telefonu z WM i jakiegoś androida. porównaj _tylko_ czas kliknięcia,
    wybrania opcji, uruchomienia programu do momentu aż zobaczysz że system
    coś zrobi.

    > Momentalnie mi się przypomina radziecki naukowiec, który stwierdził, że
    > mucha po wyrwaniu trzeciej pary nóg straciła słuch.

    dowcip wyjątkowo marny i słabo pasuje do sytuacji. Może inaczej. napisz
    jak mogę namacalnie sprawdzić że się mylę.
    ToMasz

  • 22. Data: 2012-12-24 21:49:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 24 Dec 2012 21:23:54 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > telefonu z WM i jakiegoś androida. porównaj _tylko_ czas kliknięcia,
    > wybrania opcji, uruchomienia programu do momentu aż zobaczysz że system

    Zrobi, czy pokaże bitmapę, udającą, że coś robi? Bo to różnica...

    W szczególności "fajnie" widać to w iOS, kiedy program w tle został ubity
    z powodu braku pamięci, dla innych, uruchamianych później programów. W
    efekcie po tapnięciu jest w ułamku sekundy bitmapa z ostatnim ekranem
    aplikacji, mija sekunda, pokazywany jest splash screen i aplikacja startuje
    od zera. Całość trwa dłużej niż normalne odpalenie programu w Windows
    Mobile na porównywalnym sprzęcie, za to user ma ZŁUDZENIE, że system jest
    responsywny.
    Zapytaj dowolnego developera dla iOS - programy mają OBOWIĄZEK mieć
    przygotowane bitmapy które są pokazywane w czasie, kiedy po tapnięciu w
    ikonkę program startuje. Żeby zrobić ZŁUDZENIE responsywności.
    Bardzo podobnie ma Android.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2012-12-24 22:31:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.12.2012 21:49, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > od zera. Całość trwa dłużej niż normalne odpalenie programu w Windows
    > Mobile na porównywalnym sprzęcie, za to user ma ZŁUDZENIE, że system jest

    w porządku, zgadzam się, może tak być.
> [...]
    > przygotowane bitmapy które są pokazywane w czasie, kiedy po tapnięciu w
    > ikonkę program startuje. Żeby zrobić ZŁUDZENIE responsywności.
    Rozumiem. jednak to złudzenie daje (chyba wszystkim) odczucie że
    urządzonko gdzieś tam uwija się żeby spełnić naszą zachciankę. WM
    potrzebował na to dużo czasu. We wspomnianym przezemnie wcześniej
    telefonie z klawiaturą, owe wciśnięcie twardego klawisza, bez
    wyświetlonego okna dialogowego, również dawało mi poczucie że cośtam sie
    jednak dzieje. :)
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 24. Data: 2012-12-24 22:41:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 24 Dec 2012 20:49:48 +0000, Waldek Godel wrote:
    > Bardzo podobnie ma Android.

    Konkretnie, jak?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2012-12-25 17:18:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > -dostępne oprogramowanie do sterowania RTV/DLNA itd.

    A jak wygląda z praktycznego punktu widzenia sprawa obsługi technologii
    takich jak AirPlay czy też open Airplay? Rozumiem, że Ipody sobie jakoś
    tutaj radzą, a jak jest z tabletami opartymi o Androida?
    Może jest jakaś sensowna alternatywa dla AirPlay?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2012-12-25 20:46:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Rezmer wrote:
> [...]
    > przeglądania internetu i jako pilot RTV.
    > Ponieważ nie cierpię maleństw (mimo że paluchy mam przeciętne, ciężko
    > korzysta mi się np. z małych smartfonów) szukam tabletu o rozmiarach
    > minimum iPada czyli >= 9,7. To co dla mnie ma najwyższe znaczenie:
    >
    > -bardzo dobrej jakości "dotyk" na ekranie
    > -przyzwoita rozdzielczość ekranu, min 1200x800
    > -dobra responsywność UI
    > -dostępne oprogramowanie do sterowania RTV/DLNA itd.
    > -przyzwoity ciężar
    > -przyzwoita obudowa
    >
    > To na czym mi nie zależy (ponieważ nie planuję używać go poza domem):

    moze sony tablet S
    http://www.sony.pl/product/sony-tablet-s/tab/editori
    alarticle2

    ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem
    przez IR, jest ładny.

  • 27. Data: 2012-12-26 01:59:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-25 20:46, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    alarticle2

    > ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem

    Co z tego jak nie ma GSM 900 i z internetu przez aero2 po prostu nie
    skorzystasz.
    Pewnie drogi ten tablet. Ja mam tablet za 400 zł i ma android 4.3, poza
    tym ma wszystko co ten Sony (tylko bez pilota) i aero2 z modemem 3G mi
    nie działa.
    Jeszcze dodam, że świetna klawiatura, duże klawisze na ekranie.

    --
    animka

  • 28. Data: 2012-12-26 10:23:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Animka wrote:

> [...]
    > 3G mi nie działa.
    > Jeszcze dodam, że świetna klawiatura, duże klawisze na ekranie.

    suuuuper ale to nie ty szukasz tabletu tylko kolega, który w ogóle nie
    potrzebuje modemu 3G :) ale za to chce mieć bardzo dobry ekran i pilota do
    sterowania sprzętu. i nie chce wcale jakiejś szajsiastej taniochy, i ten
    sony spełnia jego wymagania w sposób idealny.

  • 29. Data: 2012-12-26 10:42:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-26 10:23, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > pilota do sterowania sprzętu. i nie chce wcale jakiejś szajsiastej
    > taniochy, i ten sony spełnia jego wymagania w sposób idealny.

    "Szajsiasta taniocha"? Czyli tablet musi być przede wszystkim drogi? I
    oczywiści w Twoim rozumowaniu tani = szajs..? Wiesz co Ci powiem -
    gdybyś choć przez chwilę pomyślał na trzeźwo to Animce mógłbyś tylko
    podziękować za próbę udzielania dobrej rady. I oczywiście wziąć jej
    opinię pod rozwagę przy zakupie. Tak Marek, logo firmy która się wycenia
    na $0000... wcale nie gwarantuje zadowolenia klienta z zakupu.

  • 30. Data: 2012-12-26 12:51:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > opinię pod rozwagę przy zakupie. Tak Marek, logo firmy która się
    > wycenia na $0000... wcale nie gwarantuje zadowolenia klienta z zakupu.

    to sobie poczytaj opinie ludzi którzy mieli szajsiaste tablety za 300 zeta i
    coś porządniejszego co kosztuje niestety zwykle powyżej 1000 zł.

    Potem idź do sklepu gdzie można pomacać różny sprzęt i sam zrozumiesz
    dlaczego sony, samsung czy inne markowe zabawki kosztują zwykle powyżej 1000
    a dlaczego te tanie kosztują tylko 300 zeta.

    różnice zaczynają sie już gdy sie weźmie je do ręki, potem gdy popatrzy na
    ekran a potem na specyfikację techniczną.