    Date: Mon, 24 Dec 2012 21:23:54 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.

    W dniu 24.12.2012 15:36, Waldek Godel pisze:

    > Czyli skoro Automapa się muliła, a taki TomTom z dwugigabajtową mapą europy
    > działał 10x szybciej niż Automapa z 100-megabajtową mapą Polski to znaczy,
    > że system był wolny, a Tomtom korzystał z jakiejś kosmicznej energii do
    > ominięcia tego problemu?
    nie wiem co to znaczy. Ty masz większą wiedzę, a ja nie mam zamiaru jej
    podważać, albo polemizować. w swoim wywodzie porównałem _jeden_ program
    chodzący na 2 systemach. Może źle wybrałem program. wczoraj sprawdzałem
    dla kolegi z grupy elektronika możliwość wyświetlania dokumentacji
    technicznej w PDF na marnej klasy tablecie. Równiez omnia się chowa.
    odtwarzanie filmów - tak samo.
    Dyskusja bez sensu. Włącz YT i zobacz unboxing jakiegoś prostego
    telefonu z WM i jakiegoś androida. porównaj _tylko_ czas kliknięcia,
    wybrania opcji, uruchomienia programu do momentu aż zobaczysz że system
    coś zrobi.

    > Momentalnie mi się przypomina radziecki naukowiec, który stwierdził, że
    > mucha po wyrwaniu trzeciej pary nóg straciła słuch.

    dowcip wyjątkowo marny i słabo pasuje do sytuacji. Może inaczej. napisz
    jak mogę namacalnie sprawdzić że się mylę.
    ToMasz