    Date: Mon, 24 Dec 2012 22:31:05 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.

    W dniu 24.12.2012 21:49, Waldek Godel pisze:

    > Zrobi, czy pokaże bitmapę, udającą, że coś robi? Bo to różnica...
    >
    > W szczególności "fajnie" widać to w iOS, kiedy program w tle został ubity
    > z powodu braku pamięci, dla innych, uruchamianych później programów. W
    > efekcie po tapnięciu jest w ułamku sekundy bitmapa z ostatnim ekranem
    > aplikacji, mija sekunda, pokazywany jest splash screen i aplikacja startuje
    > od zera. Całość trwa dłużej niż normalne odpalenie programu w Windows
    > Mobile na porównywalnym sprzęcie, za to user ma ZŁUDZENIE, że system jest
    > responsywny.

    w porządku, zgadzam się, może tak być.
    > Zapytaj dowolnego developera dla iOS - programy mają OBOWIĄZEK mieć
    > przygotowane bitmapy które są pokazywane w czasie, kiedy po tapnięciu w
    > ikonkę program startuje. Żeby zrobić ZŁUDZENIE responsywności.
    > Bardzo podobnie ma Android.
    Rozumiem. jednak to złudzenie daje (chyba wszystkim) odczucie że
    urządzonko gdzieś tam uwija się żeby spełnić naszą zachciankę. WM
    potrzebował na to dużo czasu. We wspomnianym przezemnie wcześniej
    telefonie z klawiaturą, owe wciśnięcie twardego klawisza, bez
    wyświetlonego okna dialogowego, również dawało mi poczucie że cośtam sie
    jednak dzieje. :)
    Pozdrawiam
    ToMasz