-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Jan 2014 10:07:54 +0100
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tablet w roli GPS
References: <52cc9d61$0$2151$65785112@news.neostrada.pl><lak17s$2q1$...@n...news.atma
n.pl> <52cda429$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<52d3d349$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
<lb3iap$jr6$2@node1.news.atman.pl>
<52d70477$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<108uhq43v2joc.qkeibiv1hjmr$.dlg@40tude.net>
<3...@p...pl.invalid>
<lbeeh2$4gg$1@node2.news.atman.pl> <lbev3p$s9p$1@usenet.news.interia.pl>
<lbfu66$h3i$1@node2.news.atman.pl> <lbhfh3$27d$1@usenet.news.interia.pl>
<52dce64b$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<lbjq7c$q68$1@usenet.news.interia.pl>
<52de5601$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<lbmk1l$n7o$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <lbmk1l$n7o$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 65
Message-ID: <52df8a6b$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-215-232.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1390381675 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2216 87.205.215.232:4159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4578
X-Received-Body-CRC: 3447302020
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520491
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2014-01-21 21:07, *Adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> Ja w tym celu po prostu powiększam widok mapy. Jednak blokowanie odcinka
>> jest znacznie wygodniejsze od szukania na mapie objazdu - po coś w końcu
>> ta nawigacja jest.
>>
>
> Nie lubię się bez potrzeby zdawać na "automaty". Czasami widzę
> zaczynający się "kocioł" kilka przecznic dalej, więc po pierwsze dużo
> naciśnięć, by włączyć blokadę (współczesne PNA nie mają klawiszy
> sprzętowych, do starsze PDA miały, pod klawisz sprzętowy można było
> podpiąć dowolną funkcję), po drugie musiałbym zablokować czasem kilka
> odcinków, po trzecie może to być mało bezpieczne w ruchu, po czwarte
> strata czasu, a skrzyżowanie tuż, tuż...
Coś czuję, że o innym blokowaniu odcinków myślimy :) - w TT jak widzisz
korek przed sobą (lub wiesz o nim z CB) to dotykasz ekranu i z menu
wybierasz trasa alternatywna, zablokuj odcinek i masz do wyboru 100, 500
i ileś tam jeszcze metrów przed sobą na trasie - szybkie i dobrze
działające :)
Zablokować konkretny odcinek trasy tez można, ale z tego jeszcze nie
korzystałem.
[...]
>>> Teraz przynajmniej jest funkcja szybkiego podglądu: jak się uderzy
>>> ikonkę najbliższego manewru, to AM pokazuje przez chwilę trasę na
>>> odcinku 15km, zaś podwójne uderzenie pokazuje przez chwilę całą trasę aż
>>> do celu.
>>
>> Próbują jakoś łatać soje ułomności :)
>>
> Ale wygodne jak cholera. Casami jakę inaczej, niż chce Jadźka, a taki
> szybki podgląd przed jakimś miasteczkiem na trasie pozwala się nieco
> zorientować w sytuacji.
W TT też (prawie) tak można. Poza powiększeniem widoku można też dotknąć
ekranu na dole z prawej strony i od razu jesteś w podsumowaniu trasy.
Tam można obejrzeć jak Cie TT poprowadzi, ewentualne trasy alternatywne
podpowiadane przez Live Traffic lub wprowadzić dodatkowy punkt trasy -
do wyboru do koloru :)
>
>
>>> W TT ("małym") pamiętam też, że wyznaczanie trasy z wieloma punktami
>>> "przez" było niemożliwe. Samo zresztą nadanie punktu "przez" było dla
>>> mnie mocno nieintuicyjne. Szczegółów już nie pamiętam, musiałbym
>>> poszukać jakiegoś urządzenia.
>>
>> Bardzo łatwe - punkt przez można zdefiniować na wiele sposobów - adres i
>> punkt na mapie używam najczęściej. Oczywiście możliwe jest wiele punktów
>> przez.
>
> Tyle, że w TT było jakoś na odwrót.
> W większości znanych mi systemów podawało się adres/punkt na
> mapie/współrzędne GPS po czym definiowało się, czy to cel czy punkt.
> W TT trzeba było wejść w menu, wybrać typ (start/przez/cel) i dopiero
> wskazać adres. Po każdym wskazywaniu chyba wracało do menu głównego.
Wydaje mi się, że w planowaniu trasy można tak zrobić, ale nie
próbowałem. Zwykle podaję cel podróży i ewentualnie potem punkty pośrednie.
[...]
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.14 11:47 Trybun
- 22.01.14 11:48 Trybun
- 22.01.14 11:48 Trybun
- 22.01.14 11:55 J.F
- 22.01.14 12:12 Trybun
- 22.01.14 12:11 r...@k...pl
- 22.01.14 12:13 r...@k...pl
- 22.01.14 12:26 r...@k...pl
- 22.01.14 12:37 masti
- 22.01.14 12:37 r...@k...pl
- 22.01.14 12:50 J.F
- 22.01.14 13:06 masti
- 22.01.14 13:11 J.F
- 22.01.14 13:19 masti
- 22.01.14 13:29 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-14 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-01-14 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2025-01-14 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-14 Kraków => Kierownik ds. Kluczowych Klientów (transport morski i lotn
- 2025-01-14 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-01-14 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=