eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTablet w roli GPSRe: Tablet w roli GPS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 22 Jan 2014 10:07:54 +0100
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tablet w roli GPS
    References: <52cc9d61$0$2151$65785112@news.neostrada.pl><lak17s$2q1$...@n...news.atma
    n.pl> <52cda429$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <52d3d349$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <lb3iap$jr6$2@node1.news.atman.pl>
    <52d70477$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <108uhq43v2joc.qkeibiv1hjmr$.dlg@40tude.net>
    <3...@p...pl.invalid>
    <lbeeh2$4gg$1@node2.news.atman.pl> <lbev3p$s9p$1@usenet.news.interia.pl>
    <lbfu66$h3i$1@node2.news.atman.pl> <lbhfh3$27d$1@usenet.news.interia.pl>
    <52dce64b$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbjq7c$q68$1@usenet.news.interia.pl>
    <52de5601$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbmk1l$n7o$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <lbmk1l$n7o$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 65
    Message-ID: <52df8a6b$0$2216$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-215-232.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1390381675 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2216 87.205.215.232:4159
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4578
    X-Received-Body-CRC: 3447302020
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520491
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2014-01-21 21:07, *Adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >> Ja w tym celu po prostu powiększam widok mapy. Jednak blokowanie odcinka
    >> jest znacznie wygodniejsze od szukania na mapie objazdu - po coś w końcu
    >> ta nawigacja jest.
    >>
    >
    > Nie lubię się bez potrzeby zdawać na "automaty". Czasami widzę
    > zaczynający się "kocioł" kilka przecznic dalej, więc po pierwsze dużo
    > naciśnięć, by włączyć blokadę (współczesne PNA nie mają klawiszy
    > sprzętowych, do starsze PDA miały, pod klawisz sprzętowy można było
    > podpiąć dowolną funkcję), po drugie musiałbym zablokować czasem kilka
    > odcinków, po trzecie może to być mało bezpieczne w ruchu, po czwarte
    > strata czasu, a skrzyżowanie tuż, tuż...

    Coś czuję, że o innym blokowaniu odcinków myślimy :) - w TT jak widzisz
    korek przed sobą (lub wiesz o nim z CB) to dotykasz ekranu i z menu
    wybierasz trasa alternatywna, zablokuj odcinek i masz do wyboru 100, 500
    i ileś tam jeszcze metrów przed sobą na trasie - szybkie i dobrze
    działające :)
    Zablokować konkretny odcinek trasy tez można, ale z tego jeszcze nie
    korzystałem.
    [...]
    >>> Teraz przynajmniej jest funkcja szybkiego podglądu: jak się uderzy
    >>> ikonkę najbliższego manewru, to AM pokazuje przez chwilę trasę na
    >>> odcinku 15km, zaś podwójne uderzenie pokazuje przez chwilę całą trasę aż
    >>> do celu.
    >>
    >> Próbują jakoś łatać soje ułomności :)
    >>
    > Ale wygodne jak cholera. Casami jakę inaczej, niż chce Jadźka, a taki
    > szybki podgląd przed jakimś miasteczkiem na trasie pozwala się nieco
    > zorientować w sytuacji.

    W TT też (prawie) tak można. Poza powiększeniem widoku można też dotknąć
    ekranu na dole z prawej strony i od razu jesteś w podsumowaniu trasy.
    Tam można obejrzeć jak Cie TT poprowadzi, ewentualne trasy alternatywne
    podpowiadane przez Live Traffic lub wprowadzić dodatkowy punkt trasy -
    do wyboru do koloru :)
    >
    >
    >>> W TT ("małym") pamiętam też, że wyznaczanie trasy z wieloma punktami
    >>> "przez" było niemożliwe. Samo zresztą nadanie punktu "przez" było dla
    >>> mnie mocno nieintuicyjne. Szczegółów już nie pamiętam, musiałbym
    >>> poszukać jakiegoś urządzenia.
    >>
    >> Bardzo łatwe - punkt przez można zdefiniować na wiele sposobów - adres i
    >> punkt na mapie używam najczęściej. Oczywiście możliwe jest wiele punktów
    >> przez.
    >
    > Tyle, że w TT było jakoś na odwrót.
    > W większości znanych mi systemów podawało się adres/punkt na
    > mapie/współrzędne GPS po czym definiowało się, czy to cel czy punkt.
    > W TT trzeba było wejść w menu, wybrać typ (start/przez/cel) i dopiero
    > wskazać adres. Po każdym wskazywaniu chyba wracało do menu głównego.

    Wydaje mi się, że w planowaniu trasy można tak zrobić, ale nie
    próbowałem. Zwykle podaję cel podróży i ewentualnie potem punkty pośrednie.
    [...]

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: