  • Data: 2014-01-20 19:34:19
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-20 10:03, Mirek Ptak pisze:

    > Ma za to parę innych zalet, które rozkładają autoCrashmape na łopatki :)
    > W nowych GO można już przesuwać mapę w trybie nawigacji, choć doprawdy
    > nie mam pojęcia po co...
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Przesuwam mapę, aby zobaczyć, czy są inne drogi do celu. Zdarza się
    czasami jakaś stłuczka czy inne zdarzenie, a siedząc w terenówce widzę
    nad dachami innych osobówek daleko do przodu, czasem kilka skrzyżowań.
    Widząc problem, mogę wcześniej zjechać w bok bez włączania funkcji
    "blokuj odcinek".
    Druga rzecz: AM potrafiła perfidnie kazać zjechać z drogi dwupasmowej,
    pojechać kilka km w bok, po czym kazała nawrócić i wjechać ponownie na
    dwupasmówkę kolejnym (kilometr dalej) wjazdem, bo "Jadźka" myślała, że
    jest korek :(
    Teraz przynajmniej jest funkcja szybkiego podglądu: jak się uderzy
    ikonkę najbliższego manewru, to AM pokazuje przez chwilę trasę na
    odcinku 15km, zaś podwójne uderzenie pokazuje przez chwilę całą trasę aż
    do celu.

    W TT ("małym") pamiętam też, że wyznaczanie trasy z wieloma punktami
    "przez" było niemożliwe. Samo zresztą nadanie punktu "przez" było dla
    mnie mocno nieintuicyjne. Szczegółów już nie pamiętam, musiałbym
    poszukać jakiegoś urządzenia.

    Piszesz "autoCrashmapę" - mnie i moim znajomym w sumie przez kilkanaście
    chyba lat (od wersji 3.x, gdzie x to było coś ok. 5) wyłożyła się kilka
    razy. U siebie miałem problemy, ale to stary F-S N560 zaczął losowo
    tracić kontakt z kartą SD - więc to nie wina AM.

    Tak z ciekawości (bo jestem otwarty na nowe tematy): jakie ciekawostki
    są w TT a nie ma ich w AM?
    Jak z aktualizacją map - dla mnie absolutnie priorytetową?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam