  • 111. Data: 2014-05-11 14:33:00
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536f4650$0$2159$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli Amoled to jaśniejszy obraz od tego generowanego przez IPS? Teraz nie mam jak
    sprawdzić, kumpel mnie odwiedzi to sprawdzę,
    > jak sie sprawuje pod tym kątem.

    Jaśniejszy od Overmaxowego pewnie tak, ale nie to miałem na swej myśli.

    > Taka folia pewnie kosztuje parę zł. Przecież to nie iPad czy jakiś Samsung z górnej
    półki żeby folię ochronną miał ktoś wyceniać
    > na wysokość telefonu mało popularnej marki.. Ja używam tej folii która była
    założona na telefonie i miała służyć tylko do
    > zabezpieczenia ekranu na czas transportu.

    Zastanowię się nad tym.

    > Tak z ciekawości - po co ci kabel HDMI do telefonu czy tabletu - do czego chcesz
    używać tego łącza?

    Do telewizora. Nie tyle chcę, co używam.

    > Możliwe, jednak jak dla mnie nie jest to jakaś znacząca wada. Przecież tablet, czy
    telefon kupuje się dla jedn\ej osoby, a więc
    > kąty widzenia to sprawa całkowicie uboczna.

    I ja tak uważam.

    > W moim tablecie, mimo tego że ekran w słońcu jest prawie niewidoczny, to jednak gdy
    jest używany w nocy to używam dotatkowego
    > programu do przyciemniania, bo to ustawienie fabryczne cofnięte maksymalnie i tak
    za dużo światła daje.

    Różne urządzenia mają różne problemy -- jedne są za jasne inne za ciemne.

    > Co to za słownik OE?

    OE (Outlook Express) ma swój słownik ortograficzny.
    Niby można go uzupełniać, ale IMO nie dorzuciłem słowa 'pokuj'.
    A już na pewno nie wyrzuciłem słowa 'pokój'. :)
    Czasami OE dziwnie reaguje -- przykładowo zgłasza błąd
    w słowie, w którym błędu nie ma i nawet chce to słowo
    zamienić na inne, ale identyczne. Po takiej zmianie
    czasami cichnie, a czasami znów chce poprawiać na
    identyczne literalnie.

    Bywa też, że łączy litery dwóch słów z kolejnych linii.
    (ostatnie z linii N i początkowe z linii N+1)

    Ale po raz pierwszy zobaczyłem próbę zamiany 'pokój' na 'pokuj'.

    Słowa dodane przeze mnie (użytkownika) nie są pomieszane
    ze słowami ,,natywnego'' słowika, zatem mógłbym sprawdzić,
    czy 'pokuj' zostało dodane, czy było od razu ale nie chcę
    szukać informacji o tym, gdzie (w jakich plikach) są te słowniki.

    > Aplikację do fotek masz fabryczna czy doinstalowałeś coś z Google Play?

    Próbowałem pstryknąć zdjęcie tabletowi i telefonowi za pomocą lustrzanki.
    I ta lustrzanka (Canon 450D) ,,robiła'' za światłomierz.

    > I pewnie Lenovo droższy.. niech się wypchają.

    Niewiele.
    Lenovo http://www.ceneo.pl/24143629 799 pln
    Overmax http://www.ceneo.pl/26757026 699 pln

    Ceny szybko spadają -- IMO jest tu także wpływ kapci.

    > O, nie chcę krakać, ale to zły prognostyk, w nowym sprzęcie nie powinno coś takiego
    zaistnieć.

    Ale zaistniało.

    ;)

    imnastyczka_wow/
    iewiarygodna_gimnastyczka/

    em-subs_digest-vrecs

    gimnastyczki/

    ,mid,1085889,wideo.html?ticaid=112b3c&_ticrsn=3

    > Możesz napisać dlaczego "nie"?

    To żart. Po prostu wrzucam do okienka wyszukiwarki jakieś
    słowa (gimnastyka -- chociażby) i dostaję masę adresów
    z filmami. Kiedyś korzystałem z iPlexu itp. (słowa
    kluczowe: VOD, "video on demand", "wideo na żądanie")
    ale jakoś od dawna z tych dobrodziejstw nie korzystam.

    Masę filmów kopiuję, aby mieć ,,na własność''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 112. Data: 2014-05-11 18:42:53
    Od: Grzegorz Jablonski <m...@i...com>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503681

  • 113. Data: 2014-05-11 20:59:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzegorz Jablonski" 536fa88d$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2503681

    Nie mówię, że nie ma takiego słowa, ale że ja go nie dorzuciłem.
    Napisałem 'pokój' a OE zaproponował poprawienie na 'pokuj'. :)
    Aby było jasne -- nie proponuje ani 'odur', ani 'barbażyństwo'.
    Ale nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek proponował zamianę
    'pokój' na 'pokuj' poza tym jednym razem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 114. Data: 2014-05-12 00:45:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Ale nie o Apple..

    Coś się tak Apple przyczepił?
    Nie było mowy również o Samsungu.
    Dałem przykład po prostu smarfona
    z dobrym wyświetlaczem IPS.

  • 115. Data: 2014-05-12 23:21:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536ca045$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Wiem, nie musisz mi o tym przypominać.

    > Oj oj, nie było mowy telefonie Appla. W tym wypadku to nawet ślepy by dostrzegł
    różnice na korzyść jego wyświetlacza,

    Akurat ja bym wolał Samsunga z SuperAmoledem niż Appla z IPSem.
    Inna sprawa, że nie wiem, po co mi w ogóle coś produkcji Appla. ;)

    -=-

    Jeśli chodzi tylko o kolory -- wolę niemal sześcioletni
    notebook Fujitsu Siemensa ze świetlówkami niż świeży
    tablet Overmaxa z IPSem. Tablet jest jaśniejszy, nie
    ma problemu ze startowaniem (notebook ma jakieś dziwne
    problemy wskazujące na inwerter, ale IMO wskazujące
    błędnie) ale ma brzydsze kolory.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 116. Data: 2014-05-13 00:27:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lkre1g$lvn$1@node1.news.atman.pl...
    > Akurat ja bym wolał Samsunga z SuperAmoledem niż Appla z IPSem.

    Wolisz jak widać kolorową landrynkowość i nie zależy Ci na
    oddaniu wierności barw naturalnych... Też tak można.

    > Inna sprawa, że nie wiem, po co mi w ogóle coś produkcji Appla. ;)

    Być może po to, aby cieszyć się dłużej jednym ładowaniem baterii
    i nie zanudzać grupy dyskusyjnej swoim utyskiwaniem na wyroby
    marek śmietnikowych że coś Ci tam pada po 3 godzinach jazdy
    albo że w ogóle sygnału z anteny nie łapie...

  • 117. Data: 2014-05-13 09:10:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-12 00:45, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Coś się tak Apple przyczepił?
    > Nie było mowy również o Samsungu.
    > Dałem przykład po prostu smarfona
    > z dobrym wyświetlaczem IPS.

    Apple wyświetlacze robi w jakiejś swojej technologii IPS. Tak że w
    rankingach jest w innej ramce niż pozostałe wyświetlacze wykonane w tej
    technologii.

  • 118. Data: 2014-05-13 09:10:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > ma problemu ze startowaniem (notebook ma jakieś dziwne
    > problemy wskazujące na inwerter, ale IMO wskazujące

    Oj, mnie tylko ta cena powstrzymuje przed staniem się posiadacza
    telefonu firmy Apple. Natomiast zupełnie nie pociągają mnie Samsungi,
    nawet te z najwyższej półki.

    Chyba żartujesz - tablet z jaśniejszym ekranem od laptopa? Chyba nigdy
    nie nie próbowałeś zmienić fabrycznych ustawień ekranu w tym laptopie...?

  • 119. Data: 2014-05-13 09:11:39
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 536f4650$0$2159$6...@n...neostrada.pl

    > Jaśniejszy od Overmaxowego pewnie tak, ale nie to miałem na swej myśli.

    A co - lepsze odwzorcowanie kolorów?

    > Zastanowię się nad tym.

    Skoro piszesz że przeszkadzają ślady palców i lustrzany ekran to nie ma
    co sie zastanawiać.

    > Do telewizora. Nie tyle chcę, co używam.

    No tak. Ja zaraz po zakupie wypróbowałem to łącze na telewizorze,
    później już jakoś nie było okazji. Tym bardziej że mój tablet nie jest w
    stanie wyświetlać w tzw Full HD, a więc na telewizorze nie wygląda to
    najlepiej.

    > Różne urządzenia mają różne problemy -- jedne są za jasne inne za ciemne.

    Największym problemem jest to że fabrycznie nie zostały wyposażone w jak
    najszerszą możliwość regulacji jasności ekranu.

> [...]
    > czy 'pokuj' zostało dodane, czy było od razu ale nie chcę
    > szukać informacji o tym, gdzie (w jakich plikach) są te słowniki.

    Dziwne, w moim OE nie ma słownika. Ty pewnie masz zainstalowany program
    biurowy Microsoftu, i stąd ten słownik z którego korzysta OE?

> [...]
    > Lenovo http://www.ceneo.pl/24143629 799 pln
    > Overmax http://www.ceneo.pl/26757026 699 pln
    >
    > Ceny szybko spadają -- IMO jest tu także wpływ kapci.

    Czyli faktycznie nieduża różnica.

    Niekoniecznie o kapeć u Żaka chodzi. Widziałeś jak ceny Samsungów
    (jednoSIMowych) poszły w dół w Komputroniku? Po tym widać że ogólnie
    telefony zaczynają mocno tracić na wartości.

    > Ale zaistniało.

    Jedna jaskółka to jeszcze nie wiosna. Może to jakiś splot okoliczności
    sprawił że maszyna się zrestartowała...

> [...]
    > ale jakoś od dawna z tych dobrodziejstw nie korzystam.
    >

    > Masę filmów kopiuję, aby mieć ,,na własność''.

    Ja zapytałem, bo pomyślałem że piracisz, i dlatego nie chcesz podać
    adresu strony;-)

  • 120. Data: 2014-05-14 05:07:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Apple wyświetlacze robi w jakiejś swojej technologii IPS. Tak że w
    > rankingach jest w innej ramce niż pozostałe wyświetlacze wykonane
    > w tej technologii.

    Chcesz powiedzieć, że produkty Appla mają lepsze wyświetlacze
    niż produkty innych producentów oznaczone etykietką IPS?