  • Data: 2014-04-20 17:06:04
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:livuvq$4pg$1@node1.news.atman.pl...

    > Faktycznie masz rację, nie musi to być microSD, ale brak gniazdka
    > na jakąś kartę pamięci już faktycznie dyskwalifikuje.

    No właśnie nie dyskwalifikuje - miliony użytkowników uważa inaczej niż Ty.

    > To nie działa w przypadku fanatyków iProduktów. Dla nich największe
    > gówno jest fajne i warte każdych pieniędzy. Na szczęście w czasie
    > rozmowy dosyć łatwo ustalic że są fanatykami i nie tracić czasu.

    Dużo takich ludzi nie znam...
    Faktem jest, że są ludzie którzy nie są fascynatami techniki i nie wiedzą
    czego chcą od urządzenia. Podoba im się np. iPad "bo działa tak jak
    iPhone". I co im zrobisz? To jest jedyny i wystarczający warunek
    rozważany przy zakupie tableta. A karta microSD? A co to jest? ;-)

    > I znowu się mylisz, to że produkt nie nadaje się do pracy nie
    > oznacza że nie będzie nadawał się do lansu czy zabawy.
    > Więc dyskwalifikacja jest dla pewnych zastosowań.

    ... i dla Ciebie a nie koniecznie dla innych.

    > Bo to była dyskwalifikacja dla pewnych zastosowań lub wobec jego
    > oczekiwań.
    >
    > I żeby nie było że jestem fanatykiem strony przeciwnej. Komputerów
    > z "nadgryzionym Makintoszem" używam od czasów kiedy miały
    > procesory od Motoroli. Jedne oceniam lepiej inne gorzej ale
    > ich najnowsze iProdukty oceniam dosyć nisko, i nie na podstawie
    > krytyki innych osób, iPhona miałem do dyspozycji dwa razy i dwa
    > razy zrezygnowałem.

    Jak czytam w recenzji "dyskwalifikacja" to rozumiem to jako opinię
    wyważoną pod kątem typowego zastosowania, typowego użytkownika.
    Jeśli ktoś omawia nawigację która ma problemy z nawigowaniem to
    jest to dyskwalifikacja. W przypadku smartfonu/tableta obsługa
    dodatkowej, wyjmowalnej pamięci masowej jest funkcją marginalną
    dla większości użytkowników, czego dowodzi popularność modeli
    bez takiej funkcji i to w stajniach iOS jaki i Androida.