  • Data: 2014-04-23 00:20:44
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-22 00:47, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ale Co Ci ta liczba ma dać?

    Wyobrażenie o ilości urządzeń z kartami.

    > Ile ich jest dziś w użyciu, i z tej liczby ile użytkowników używa tej
    > karty?

    To można by ocenić znając ilość wyprodukowaną w konkretnym roku.

    > Napisałem Ci obok że większośc z tych użytkowników nawet nie wie
    > że takie gniazdko na karte tam gdzieś pod baterią siedzi...

    Skoro te karty tam wkładali to wiedzą.

    > Myślałem że jego opinia miała być bardziej uniwersalna...

    Na pewno była bardziej* niż twoja, ale żeby od razu uniwersalna
    to bez przesady. *(bardziej w sensie wróbelka który lewą nóżkę
    ma bardziej niż prawą).

    > Dla niektórych - zgoda, ale ogólnie - jak najbardziej nie jest
    > dyskwalifikacją.

    Skoro dla niektórych jest to ogólnie nie może już nie nie być. :-)