  • 31. Data: 2013-08-24 13:50:30
    Temat: Re: Tablet - FAT, FAT32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 521845d0$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > ... mnie by się nie chciało wyciągać i przekładać karty, a BT jest zbyt wolny.

    Można jeszcze użyć drutów USB. Gdy masz do skopiowania 8 GB -- ani
    po BT, ani po WiFi nie pociągniesz bez nadmiernego zniecierpliwienia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-08-24 14:38:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 01:06, Użytkownik animka napisał:

    > Możliwe.

    Kartę masz "głupia cipo" sformatowaną w NTFS a nie pliki
    w systemie. A NTFS to filesystem lub system plików.

    Idzie Czerwony Kapturek przez ciemny las do Babci.
    Z za krzaka wyskakuje Wielki Zły Wilk i pyta gdzie idziesz głupia
    cipo, pada odpowiedź, jestem Czerwony Kapturek i idę do swojej
    Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
    tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia
    cipa koszyczka zapomniałam. !

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-08-24 15:01:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" kva9fr$mhn$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
    > tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia

    To inaczej kończy się:

    A gdzie ten mój koszyczek?
    Chyba znów zapomniałam koszyczka!...

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Ale ze mnie głupia cipa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2013-08-24 15:38:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" kv7sln$8n0$...@n...news.atman.pl

    > Czyli to ma powiązanie tylko z dyskami?

    Nie.

    > A co z kartą pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z
    komputera).

    Jeśli na karcie pamięci masz tylko NTFS, to raczej swoim tabletem
    jej nie obsłużysz bezpośrednio inaczej, niż tylko formatując ją
    w systemie FAT. Takoż z dyskiem.

    Karta raczej jest sformatowana FATalnie, z dyskami zewnętrznymi
    różnie bywa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2013-08-24 16:42:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 14:38, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
    > tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia

    Już cię kiedyś tu wyzywali od pedałów.
    Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

    --
    animka

  • 36. Data: 2013-08-24 18:25:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 16:42, Użytkownik animka napisał:

    > Już cię kiedyś tu wyzywali od pedałów.

    To mnie z kimś pomyliłaś.

    > Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

    Biorąc pod uwagę twoją inteligencję byłbym zdziwiony gdybyś tego
    nie zrobiła.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-08-25 03:59:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 18:25, RadoslawF pisze:

    > To mnie z kimś pomyliłaś.

    Ma pewno nie.

    > Biorąc pod uwagę twoją inteligencję byłbym zdziwiony gdybyś tego
    > nie zrobiła.

    Poducz najpierw swoją "intelegencję", bo jak narazie nie ma sensu Ci
    odpowiadać i idź zacznij leczyć to swoje pedalstwo.

    --
    animka

  • 38. Data: 2013-08-25 12:00:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-25 03:59, Użytkownik animka napisał:

    > Ma pewno nie.

    Tu powinienem twoim sposobem uznać to za brak inteligencji.

    > Poducz najpierw swoją "intelegencję", bo jak narazie nie ma sensu Ci
    > odpowiadać i idź zacznij leczyć to swoje pedalstwo.

    I widzisz głupia cipo, tak jak napisałem zrobiłaś to.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-08-25 20:59:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 12:00, RadoslawF pisze:

    > Tu powinienem twoim sposobem uznać to za brak inteligencji.

    > I widzisz głupia cipo, tak jak napisałem zrobiłaś to.

    To, że nie jesteś prawdziwą cipą jeszcze mozesz podrasować.

    --
    animka

  • 40. Data: 2013-08-27 03:00:37
    Od: Doman <b...@g...ru>