    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Date: Fri, 22 Nov 2013 21:31:09 -0000

    "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote in message
    news:528fa9bf$0$2183$65785112@news.neostrada.pl...
    > Navroad to firma, ktora znana jest jako producent dosc dobrych nawigacji,
    > nie sa az tak "chinscy" jak Overmax czy Kiano.
    > Czemu tak sadzisz?
    > Mam iPada i uwazam, ze sie mylisz, ale poslucham argumentow :-)

    7-8 cali mozna wygodnie uzywac bez wynalazkow

    jezeli nie moge korzystac z niego wygodnie jedna reka to znaczy ze
    potrzebuje podstawki - zamiast kombinowac wybieram wtedy laptopa,
    mam wygodna klawiature, nie przewraca sie itd.

    nie twierdze ze kazdemu musi to pasowac, poprostu po przerobieniu
    kilkunastu sprzetow przez ostatnie pare lat (wiekszosc kupowana
    dla znajomych i rodziny, uzywana przezemnie przez pare dni w ramach
    'konfiguracji' ;)) nie znajduje potrzeby posiadania duzego tableta

    w domu wole laptopa\stacjonarnego, poza domem nexus 7 czy note to
    max ktore chce mi sie nosic

    --
    http://db.org.pl/