  • Data: 2013-02-03 12:52:43
    Temat: Re: Tablet
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 03:46:13 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > Byc moze sa rozne
    >
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/googlenexus732gb/
    Asus-Google-Nexus-7-32GB.html

    Nie, różne są tylko strony. Przy czym nie wiem jak Ty, ale ja tam
    wierzyłbym stronie producenta. Choćby dlatego, że niezgodność towaru z
    umową obowiązuje w całej UE, a europejskie Nexusy są wysyłane z terenu
    Europy. Czyli bład na stronie googla oznacza możliwość zwrotu towaru.
    Bład na stronie mgsm nie oznacza dokładnie nic.

    > Wlasciciel Aero2 traci przy zaspokajaniu potrzeb na bezplatny
    > internet.
    > Zarabiaja na platnym.

    To jest trzeci rodzaj prawdy. Własciciel Aero2 zarabia na tym miliony,
    które musiałby wydać na zapłacenie za koncesję (w języku urzędowym za
    przydział pasma, bo koncesji już nie ma). Czyli obywatele nie wzięli od
    firmy kasy za zawłaszczenie wspólnego dobra, za to obywatele mają dostęp do
    netu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.