  • Data: 2013-02-03 15:39:31
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" c...@9...googl
    egroups.com

    > :http://jdtech.pl/2011/12/aero2-36-miesiecy-liczymy-
    od-dzis.html

> [...]
    > : odsuwającą o 2 lata moment uruchomienia sieci LTE 2,6 GHz jednocześnie
    > : wydłużając okres działania bezpłatnego dostępu do Internetu o te 2
    > : lata. Oznacza to, że usługa będzie działać w paśmie UMTS 900 MHz o 24
    > : miesiące dłużej: do 21 grudnia 2016 roku.

    > Więc nie jestem na topie. Dzięki za info -- znacznie burzy ono moje plany. :)

    > Czy mam rozumieć, że dARMowy dostęp do netu poprzez Aero2 będzie
    > trwał aż do dnia 21 grudnia 2016 roku? I że o LTE w wypadku Aero2
    > mam zapomnieć? HSPA mnie nieco męczy z uwagi na duże pingi.

    : A co zmieniloby LTE, jesli bedzie okrojone podobnie jak obecne karty?

    Pingi jednocyfrowe. (czyli do 10 ms)

    2. Jakie są parametry techniczne Bezpłatnego Dostępu do Internetu?

    BDI dostępny jest wyłącznie w zasięgu sieci Aero2.
    pasma 900 MHz lub 2500MHz
    technologia HSPA+ (900 MHz) lub LTE (2500MHz)

    21.12.2016r. - Data Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu

    prędkość transmisji danych dla każdego Korzystającego jest na
    poziomie nie większym niż 512 kb/s

    każdorazowe nieprzerwane i bezpłatne połączenie z siecią Internet
    nie przekracza jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania
    takiego połączenia

    http://www.aero2.pl/faq.html#Answer2

    Więc jak to jest z tym LTE i Aero2? Aero2 kłamie? Czy może jednak Aero2 daje łączność
    po LTE?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'