  • Data: 2013-02-03 12:46:13
    Temat: Re: Tablet
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lut, 10:55, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Dość ciekawa teza, biorąc pod uwagę że obecnie 3 lata to całą wieczność w
    > technologiach ;-)
    > Nie mówię, że tak nie będzie, ale na pewno nie twierdziłbym, że "na pewno".

    http://jdtech.pl/2011/12/aero2-36-miesiecy-liczymy-o
    d-dzis.html

    4 września 2012 Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję
    odsuwającą o 2 lata moment uruchomienia sieci LTE 2,6 GHz jednocześnie
    wydłużając okres działania bezpłatnego dostępu do Internetu o te 2
    lata. Oznacza to, że usługa będzie działać w paśmie UMTS 900 MHz o 24
    miesiące dłużej: do 21 grudnia 2016 roku.

    > Co do BDI, nie ma to żadnego związku

    > To może są różne Nexusy, bo ten mi znany jak najbardziej obsługuje 900
    > MHz/3Ghttp://www.google.com/nexus/7/specs/

    Byc moze sa rozne

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/asus/googlenexus732gb/
    Asus-Google-Nexus-7-32GB.html

    > 800 MHz jest w następnej kolejności. Na 2100 w najbliższym czasie nic się
    > nie zmieni, a o 2600 sam dywagowałeś powyżej ;-)

    > A to już jest bardzo ciekawa teza. Przekładając na język polski -
    > przedsiębiorca wydaje kupę kasy na to, żeby nic na tym nie zarobić.

    Wlasciciel Aero2 traci przy zaspokajaniu potrzeb na bezplatny
    internet.
    Zarabiaja na platnym.