  • Data: 2013-01-29 14:59:17
    Temat: Re: Tablet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-29, o godz. 13:45:05
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)

    No to masz kartę np. 32GB. A potem podłączasz na chwile do komputera
    czy ściągasz po sieci. Albo grasz streaming. Nie wyobrażam sobie
    traktowania tableta jako banku danych do trzymania muzyki czy zdjęć. Bo
    po co właściwie?

    > Nie zawsze sie zaprzepaszcza
    > http://pc1.pl/produkt/4031/Pendrive-Kingston-16GB-Da
    taTraveler-Micro.html?ref=g67

    Mam takich ze setkę - rozdaję pracownikom na dane. Nadal to jest coś
    sterczące z gniazda tableta. Pomijając już to że prawie żaden tablet
    nie ma pełnowymiarowego USB więc trzeba kabelek podpinać. Sensowniejsze
    jest już kilka kart miniSD.

    Zdrówko