  • Data: 2009-06-20 14:35:54
    Temat: Re: Tablet
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam napisal:
    > Niemniej muszę używać myszy bo nic mnie tak nie drażni jak touchpad i
    > czerwony cycek w IBMie ; )

    Zglaszam zdanie diametralnie odmienne ;)

    > Z moich doświadczeń wynika tez inna prawidłowość - tylko Logitech. Starczają
    > na dobrych kilka lat, są bardzo precyzyjne i lekko chodzą -

    Tu musze zgodzic sie w zupelnosci. Mnie nie stac na tandete. Lepiej
    kupic, o ile to tylko mozliwe, drozsze, lepsze i trwalsze rozwiazanie
    a potem bezproblemowo eksploatowac go kilka lat.

    Dygresja: klawiatura w W700 to juz taniocha Lenovo, niestety. W porownaniu
    z IBM-owska z T42p to jest tragedia. Obrobka grafiki, OK - jest wydajny,
    ale T42p zostaje w dalszym ciagu jako maszyna do pisania.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek