  • 21. Data: 2013-01-16 05:48:21
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksow
    seksualnych moze wytrzymac jakos te 50 w zabudowanym.

  • 22. Data: 2013-01-16 05:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...bedzie.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To akurat nie jest śmieszne tylko tragiczne że minister transportu nie
    > jest w stanie odpowiedzieć rzeczowo i konkretnie na żadne pytanie
    > dotyczące transportu. Lis po prostu zmiażdżył go merytorycznie choć i
    > tak dla sporej części społeczeństwa pozostanie to niestety bez znaczenia.

    Dlaczego uważasz, że brak odpowiedzi na niewygodne pytania oraz kluczenie w
    odpowiedziach jest przejawem tego, że minister "nie byłw stanie".
    On po prostu nie chciał, bo musiałby powiedzieć prawdę, którą wszyscy znają
    a nikt na głos nie chce jej wymówić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 23. Data: 2013-01-16 05:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...bedzie.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Odpowiedź zależy czy odpowiadający na to pytanie wierzy w te banialuki
    > czy też myśli logicznie :) Ewentualnie nie wierzy w te banialuki ale
    > idą one w parze z jego poglądami politycznymi więc i tak będzie na nie
    > dla Lisa.

    ???
    Zależy od problemu.
    Przykładowo ja wierzę, że p. Terlikowski wierzy w to, że eutanazja to
    morderstwo. Natomiast jego argumentacja to już czysta polityczna
    kalkulacja.

    Ale jeżeli chodzi o radary, to tutaj już jest czysty populizm.
    Był za czasów PO w opozycji, jest jeszcze większy obecnie bo już każdej
    strony (widzieli Palikota w Kropce?)

    Tyle tylko że posądzanie polityków o głupotę to jest przejaw braku zdrowego
    rozsądku.
    Jeżeli polityk mówi, że wierzy w "A", to tak naprawdę to czy wierzy czy nie
    wierzy w "A" nie ma znaczenia. Natomiast ważne jest, że wierzy że to że A
    jest najlepsze dla niego lub jego partii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 24. Data: 2013-01-16 07:55:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksow
    > seksualnych moze wytrzymac jakos te 50 w zabudowanym.

    Kolejna bzdura... To jest twój wkład w dyskusję?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 25. Data: 2013-01-16 08:28:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Hello scobowski,
    >
    > Wednesday, January 16, 2013, 12:19:30 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko
    > zapracowanej emerytury zabrać nie dam (o ile do niej dożyję).

    Przepraszam, jakiej? Bo na pewno nie zapracowanej.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-01-16 09:59:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:9332254966$2...@s...com.
    ..
> [...]
    >
    > A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko
    > zapracowanej emerytury zabrać nie dam (o ile do niej dożyję).

    Zgłoś się po nią do tych u których ją wypracowywałeś, a nie do nas.

  • 27. Data: 2013-01-16 10:00:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci
    grup
    1g2000vbf.googlegroups.com...
    > W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksow
    > seksualnych moze wytrzymac jakos te 50 w zabudowanym.

    KAPELUSZ PLONK

  • 28. Data: 2013-01-16 10:16:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello scobowski,

    Wednesday, January 16, 2013, 1:12:19 AM, you wrote:

    > Dziadkowie dawno nie żyją (pułkownik 17 i 19 płk ułanów wlkp, googlaj :)
    > +babcia, co się wojnie i komunistom nie dała), starzy: własnym garbem
    > sobie emerytury wypracowali, na to co zus wypłaci nie liczą i nie muszą ;)

    Nie każdy ma taki komfort.

    > Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO

    Ejże, policz uczciwie!

    [...]

    > Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać
    > sobie komercyjne ubezpieczenie,

    A kto ma opłacić mi i milionom innych, którzy nie mają najmniejszej
    szansy zgromadzić czegokolwiek komercyjnie a przez całe dorosłe zycie
    uczciwie płacili składki, opłacajac emerytury poprzedniego pokolenia?

    > dzięki któremu będzie mógł skorzystać z
    > uśmiechniętego i KOMPETENTNEGO lekarza,

    Ale czemu mieszasz ZUS do lekarzy? ZUS jedynie pośredniczy w
    przekazywaniu składki na ubezpieczenie zdrowotne do NFZ. I na tym
    kończy się jego rola.

    > a na starość będzie miał z czego żyć :) Na dzień dzisiejszy - takie
    > usługi/ubezpieczenia są 5-10x tańsze, niż zus ;)

    Nie masz pojęcia, za co płacisz, płacąc na ZUS. Mieszasz w jednym
    garnku wiele świadczeń i demagogicznie wyciągasz z niego tylko jedno.

    Disclaimer: doskonale zdaję sobie sprawę, że ZUS to Zakład Utylizacji
    Szmalu ale jak na razie nikt nie wymyslił REALNEJ alternatywy, która
    by nie wymagała eksterminacji 1/3 narodu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2013-01-16 10:26:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-16 01:12, scobowski pisze:
    > Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO pracującego
    na etacie obywatela (i znaczny % przychodów tych zaradniejszych) nie ma prawa
    istnieć, jeśli te pieniądze znikają w czarnej dupie :)
    > Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać sobie
    komercyjne ubezpieczenie, dzięki któremu będzie mógł skorzystać z uśmiechniętego i
    KOMPETENTNEGO lekarza, a na starość będzie miał z czego żyć :)
    > Na dzień dzisiejszy - takie usługi/ubezpieczenia są 5-10x tańsze, niż zus ;)

    A co ma ZUS do ubezpieczenia zdrowotnego?

    BTW pokaż mi jedno komercyjne, które obejmie wszelkie operacje ratujące życie,
    przeszczepy,
    długotrwałe hospitalizacje, nowotwory, chemię, dializy itd. I obejmie całą rodzinę.
    I będzie 10x tańsze od składki na NFZ przeciętnego Kowalskiego.

    Bo wiesz, ja mam takie prywatne ubezpieczenie. W "wiodącej" polskiej firmie. Czysto,
    przyjemnie,
    umawiasz się na godzinkę, kolejka minimalna. Bardzo fajne, jeśli chodzi o zwolnienie
    na katar.
    Ale już dostać się do _dobrego_ ginekologa, to ciężko. Do dobrego pediatry też. Bo z
    reguły
    ci lepsi, oblegani, to są tam tylko gościnnie, np. raz na tydzień, a główny cel ich
    obecności polega na tym, że znane nazwisko widnieje na liście "naszych specjalistów".
    Ci, co siedzą tam na stałe, to często młodzi bez doświadczenia, co robią za grosze,
    oraz osoby o słabej opinii. W rezultacie, mimo tego całego pakietu, i tak wiele
    wizyt robimy w państwowej przychodni (zupelnie niezłej, mimo że zamiast marmurów
    jest tylko linoleum), albo zupełnie prywatnie.

  • 30. Data: 2013-01-16 10:27:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > szansy zgromadzić czegokolwiek komercyjnie a przez całe dorosłe zycie
    > uczciwie płacili składki, opłacajac emerytury poprzedniego pokolenia?

    I źle wybierała na wyborach.
    Inwestycja jak każda inna - nie udała się, więc kasy nie ma.
    To że ktoś był głupi i zmarnował swoją kasę - to już jego problem.
    Za czasy PRL budżet powinien emerytury wypłacić, ale już za późniejsze - w
    życiu.