  • 71. Data: 2013-01-17 12:12:44
    Temat: Re: TVP2 Lis-Nowak
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 11:24:42 +0100, Gotfryd Smolik news

    > Ale mieszkańcy z tego samego narodu są ;)
    > i mają pojęcie, że *skuteczne* ograniczenie
    > *faktycznej* prędkości nie ma nic
    > wspólnego ze znakiem drogowym.

    Uhm.

    > A Ty sugerujesz że ludzie domagają się znaków...
    > pewnie jakieś rzadkie wyjątki :|

    Oczywiste jest, że jak postawią progi, to musza też postawić znaki z
    ograniczeniem, żeby nikt sobie zderzaka czy miski olejowej nie urwał. Jeśli
    nie mają na światła, albo jest to pomysł wyjątkowo abstrakcyjny, to jedynym
    rozwiazaniem jest ograniczenie prędkości w danym miejscu. Także owszem,
    mieszkańcy wnioskują o swoje bezpieczeństwo, a "władza" to uwzględnia jak
    może. Że stać NAS tylko na ograniczanie prędkości w zamian za stawianie
    świateł, budowanie skrzyżowań bezkolizyjnych, wyrzucanie ruchu poza miasto,
    to jest jak jest. Ale nadal o swoje bezpieczeństwo chcą dbać sami
    mieszkańcy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 72. Data: 2013-01-17 20:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "

    > Chcialbym wiedziec skad ma Nowak te dane, bo to slowa przeciw slowom, a nie ufam mu

    > jak psu co chyba dziwne nie jest :)

    Akurat w tym przypadku bardziej wierze Nowakowi.
    Zadzwonil do slowackiego ministra, albo kazal zadzwonic i mu podali liczbe
    na tacy.
    Natomiast Lis ... znajac dziennikarska rzetelnosc, wyczytal w jakim
    slowackim Fakcie, a moze i w polskim.

    > Za chwile moze sie okazac, ze jest 98 puszek tak jak u nas bylo 300 a fotoradarow
    75.

    A to mozliwe, jak i inne przeklamania. Zreszta jakby slowacki kolega zadal
    Nowakowi pytanie ile jest w Polsce FR ... to ten mialby spore klopoty z
    odpowiedzia .... i nie wykluczam ze w druga strone jest tak samo :-)
    ITD mu moze szybko odpowie ile kupila/zamowila, ale wszystkie straze
    wiejskie ... da sie to w ogole policzyc ?

    Ale tu jest z 6 wymienionych
    http://ledy.sk/drupal/node/9

    P.S. Allianz sponsoruje ... widac ma za duzo pieniedzy, co poddaje klientom
    pod rozwage :-)

    http://www.automoto.sk/clanok/186409/pravda-o-polica
    jnych-radaroch-a-merani-rychlosti

    J.

  • 73. Data: 2013-01-18 00:07:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013, Myjk wrote:

    > Oczywiste jest, że jak postawią progi, to musza też postawić znaki
    > z ograniczeniem

    No, ale ja się czepiałem bardzo literalnie - tezy o znakach,
    a mowa była wyłacznie o znakach (nie znakach stanowiących
    "dodatek").
    To jest drastycznie różne od domagania się sygnalizacji
    na przejściu.

    > a "władza" to uwzględnia jak
    > może. Że stać NAS tylko na ograniczanie prędkości

    Ano takiego efektu nie wykluczam.
    Tyle, że obarczanie mieszkańców winą za "efekty uboczne"
    IMVHO nie jest na miejscu.
    W szczególności dla znaków stawianych w sposób, co do
    którego krytykę podzielam w 100%

    pzdr, Gotfryd

  • 74. Data: 2013-01-18 10:05:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2013 00:07:00 +0100, Gotfryd Smolik news

> [...]
    > "dodatek").
    > To jest drastycznie różne od domagania się sygnalizacji

    Ale jest bezpośrednim tego wynikiem. Jak do urzędu przyjdzie 50 pism i
    jeszcze do tego zbiorcze od działaczki z ramienia PiS, której samo
    nazwisko, choć już jakiś czas nieaktualne, potrafi postawić do pionu, to
    się COŚ robi. Zeby potem nie było rabanu jak znowu ktoś zginie, że NIC się
    nie robi. Co Ty, ludzi nie znasz?

    Ja widzę, co przykre, że niektórym to się poważnie w dupach poprzewracało.
    Przerażająca jest postawa niektórych, roszczeniowa i bezkrytyczna wobec
    siebie. Ludzie uważają, że jak zapłacą podatek, czy ubezpieczenie, to stają
    się pępkiem świata. Po czym okazuje się, że większość z tych ludzi
    kombinuje jak umie, by podatków nie płacić, choćby w temacie -- paliwo na
    lewo kupują. Ale żądania pozostają.

    > Ano takiego efektu nie wykluczam.
    > Tyle, że obarczanie mieszkańców winą za
    > "efekty uboczne" IMVHO nie jest na miejscu.
    > W szczególności dla znaków stawianych w sposób,
    > co do którego krytykę podzielam w 100%

    Co jest w takim razie na miejscu? Zupełne zlanie tematu?
    Przecież z gówna bata nie ukręcą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 75. Data: 2013-01-23 13:05:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 16 Jan 2013 15:41:59 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ostatecznie wywalczyli postawienie radaru.

    Fotoradar stał już wtedy, gdy zdarzył się ten wypadek. Nawet w
    komentarzach jest o nim wzmianka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2013-01-23 13:49:43
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
    > Niezly ubaw :)
    >
    > sz.
    Nie jestem fanem Lisa, ale za ten program go podziwiam.
    Ja na jego miejscu bym nie wytrzymał i dał w mordę temu hipokrycie.
    Jacek

  • 77. Data: 2013-01-23 19:23:40
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    .pl...

> [...]
    Nie jestem fanem Lisa, ale za ten program go podziwiam.
    Ja na jego miejscu bym nie wytrzymał i dał w mordę temu hipokrycie.

    A ja Lisowi.
    Za taką kasę, powinien się lepiej przygotować,
    a nie reprezentować poglądy bazarowych chłoptasiów, i większości pms-u

  • 78. Data: 2013-01-23 19:34:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Za taką kasę, powinien się lepiej przygotować,
    > a nie reprezentować poglądy bazarowych chłoptasiów, i większości pms-u

    Powinien prezentować poglądy przygłupów z kapeluszem na łbie?
    Tylko co by to była za dyskusja, skoro ten tok (nie)myślenia zaprezentował
    Nowak?

  • 79. Data: 2013-01-24 14:01:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-23 19:23, gzk pisze:

    > A ja Lisowi.
    > Za taką kasę, powinien się lepiej przygotować,
    > a nie reprezentować poglądy bazarowych chłoptasiów, i większości pms-u
    No nie wiem. Nowak wpadł w słowotok i bez rękoczynów nie sposób było mu
    przerwać. To było jak walka zawodnika judo z uzbrojonym SS-manem (bez
    żadnych porównań osobowych).
    Jacek